اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت مسئول کانون بسیج ورزشکاران شد

به منظور ایجاد تبادلات ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های متقابل، طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت، کامران پازوکی رئیس اداره ورزش و جوانان به سمت مسئول کانون بسیج ورزشکاران انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت مسئول کانون بسیج ورزشکاران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت ظهر امروز در مراسم اعطای حکم ریاست کانون بسیج ورزشکاران به رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: از آن جا که بسیج متعلق به تمامی آحاد جامعه است و در تمامی صنوف و شغل‌ها علاقمندان خاص خود را دارد تا کنون کانون بسیج مهندسان، پزشکان، دانش‌آموزان، بسیج رسانه و ... در پاکدشت تشکیل شده و با توجه به ظرفیت عظیم اداره ورزش و جوانان در زمینه تحت پوشش قرار دادن تعداد قابل توجهی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی، کانون بسیج ورزشکاران نیز به ریاست کامران پازوکی رئیس اداره ورزش و جوانان تشکیل شد تا از این فرصت در جهت تربیت نیروهای بسیجی ورزشکار و با آمادگی بدنی بالا بهره برده شود.

محمد اصغری به ساخت 10 سوله فرهنگی و ورزشی توسط بسیج در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و اظهار داشت: این اماکن برای  استفاده عموم مردم در جهت ارتقای سرانه فرهنگی و ورزشی پاکدشت راه‌اندازی خواهد شد و هیئت‌های ورزشی نیز می‌توانند برای برگزاری مسابقات خود از آن استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت نیز با بیان اینکه خدمت به نهاد مقدس بسیج را افتخار خود می‌داند از آمادگی این اداره برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک بسیج و ورزش سخن گفت.

کامران پازوکی اظهار داشت: اغلب روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان افتخار عضویت در خانواده بسیج را دارند و در جهت جذب ورزشکاران تحت پوشش خود در خانواده بسیج فعالیت می‌کنند.

وی به افزایش دو برابری آمار ورزشکاران تحت پوشش بسیج پاکدشت اشاره کرد و افزود: انشالله با تشکیل کانون بسیج ورزشکاران شاهد تعامل سازنده میان این دو نهاد و ارتقای ورزش پاکدشت باشیم.

انتهای پیام/2462/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول