اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شیروان تشکیل شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: کارگروه تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شیروان با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شیروان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدعلی یوسفی اظهار کرد: مشکلات 15 واحد صنعتی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی شیروان در کارگروه تخصصی، با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و روسای بانک‌های صنعت معدن، ملی و صادرات استان در شهرک صنعتی شیروان برگزار شد.

وی افزود: درخواست تنفس برای بدهی‌های بانکی، تقسیط اقساط، بخشودگی جرائم و درخواست سرمایه در گردش از مهم‌ترین خواسته‌های واحدهای صنعتی و تولیدی بود.

یوسفی گفت: تشکیل کارگروه‌های مشترک و تخصصی در رفع مشکلات مردمی و در رونق اقتصادی و توسعه صنعت استان تأثیرگذار است که باید مصوبات این کارگروه‌ها با اولویت‌بندی پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: بانک‌ها با همکاری و ارائه تسهیلات به این واحدها نقش زیادی را در تقویت آن‌ها ایفا می‌کنند.

وی به انعقاد 48 قرارداد در شهرک صنعتی شیروان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 24 واحد تولیدی و صنعتی در داخل شهرک صنعتی شیروان در حال فعالیت هستند و عملیات 24 واحد تولیدی و صنعتی دیگر نیز از سوی کارآفرینان در دست اجرا است.

یوسفی تصریح کرد: از 56 هکتار زمین شهرک صنعتی شیروان 29 هکتار برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی به صنعتگران بخش خصوصی واگذار شده است.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی شیروان دارای امکانات زیرساختی مناسب نظیر آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی و ... است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مهم‌ترین مشکل این شهرک را کمبود آب اعلام کرد و گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده ، تفاهمنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب شهری منعقد شده است که در صورت تأمین اعتبار مشکل کمبود آب این شهرک رفع می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول