اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

کاروان‌های راهیان نور تبلیغ سیره شهدا محسوب می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نقش اعزام کاروان‌های راهیان نور در آشناسازی نسل جوان با حماسه ایثار و جانبازی گفت: اعزام این کاروان‌ها یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و برگشتن به سیره شهداست.

کاروان‌های راهیان نور تبلیغ سیره شهدا محسوب می‌شود

حمیدرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دفاع مقدس را دفاع از اسلام و کیان مقدس ایران دانست و اظهار داشت: این دفاع تمایز همیشگی تاریخ بین حق و باطل بوده است.

وی اعزام کاروان نور را از بهترین روش‌های آشنایی با حقیقت و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان اعزام راهیان نور را زمینه‌ساز آشنایی نسل جدید با فرهنگ مثال‌زدنی دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: در روزگاری نه چندان دور بهترین فرزندان این سرزمین هشت سال سلحشورانه و در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمن متجاوز ایستاده و از آرمان‌های خود دفاع کرده است که بهترین روش انتقال ارزش‌های آن از طریق همین کاروان‌های راهیان نور است.

این مسئول استقامت رزمندگان را در دوران دفاع مقدس بیانگر عمق دلبستگی و ایمان به اسلام و ایران اسلامی برشمرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس عرصه بروز عمق ایمان به اسلام و رهبری انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

شهبازی اعزام کاروان های نور را انتقال خصلت‌ها و ارزش‌های اصیل انسانی و اسلامی دانست و تاکید کرد: حضور جوانان در این کاروان‌ها دمیدن روح فداکاری و استقامت در آحاد مختلف ملت تجدید میثاق با شهدا به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تاثیرات کاروان‌های راهیان نور بر نسل جوان گفت: روشنگری این نسل در مورد نقش ایمان و باور در پیروزهای دوران دفاع مقدس از نتایج اعزام کاروان‌های نور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان کاروان‌های نور را بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، همنوا شدن با شهدا و حرکت در موج شهیدان را از کارکردهای فرهنگی این کاروان‌ها اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به نقش اعزام کاروان‌های راهیان نور در آشناسازی نسل جوان با حماسه ایثار و جانبازی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ادامه داد: اعزام این کاروان‌ها یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و برگشتن به سیره شهداست.

شهبازی افزود: کاروان‌های راهیان نور زنده نگهدارنده یاد و خاطره شهدا و حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و ارتقای روحیه جهاد و خودباوری در بین جوانان امروز محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر تاثیر کاروان‌های نور در روشنگری جوانان بیان کرد: این اعزام‌ها و روشنگری منبعث از آنها مشارکت جوانان را در صحنه‌های مورد نیاز نظام افزایش داده و احساس تعلق هر چه بیشتر به کشور و آرمان‌های الهی نظام جمهوری اسلامی را در بین این نسل تقویت می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان محل اعزام کاروان‌های نور را سرزمینی مملو از معنویت و انسانیت اعلام و عنوان کرد: با مکان‌ها دل‌های پاک جوانان این سرزمین به سوی حقیقت موجود در آنها رهنمون می‌شود.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول