اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان خبر داد

اجرای برنامه توسعه اینترنت پرسرعت در همه روستاهای زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: برنامه توسعه اینترنت پرسرعت در همه نقاط روستایی استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه توسعه اینترنت پرسرعت در همه روستاهای زنجان

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دو حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول فعالیت است، تصریح کرد: وزارت در این دو حوزه وظایف مختلفی را بر عهده دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه این وزارت در طول سالیان گذشته در ارائه خدمات ارتباطی سابقه خوبی داشته است، متذکر شد: امروز با به وجود آمدن امکانات ارتباطی از جمله تلفن همراه، اینترنت و... توسعه و پیشرفت خوبی داشته است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستا و شهری بدون ارتباط در استان زنجان وجود ندارد، ابراز داشت: طرح ایجاد ارتباط در روستاهای بالای 20 خانوار از سال گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

شهامی با بیان اینکه این طرح در همه روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان اجرا شده است، ادامه داد: در تعدادی از این روستاها این طرح در دست اقدام است که طی چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

*همه روستاهای بالای 20 خانوار زنجان صاحب تلفن خانگی می‌شوند

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته همه روستاهای بالای 20 خانوار دارای تلفن خانگی خواهند بود، ادامه داد: همچنین همه روستاهای زیر 20 خانوار استان زنجان نیز بدون خط ارتباط نخواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اضافه کرد: تلاش می‌شود این طرح و استفاده از تلفن سیار در همه روستاهای کمتر از 20 خانوار نیز اجرا ‌شود.

این مسئول به برنامه‌های پیش روی اداره کل ارتباطات و اطلاعات استان در سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: برنامه توسعه اینترنت پرسرعت در همه نقاط روستایی استان زنجان اجرا می‌شود.

شهامی در ادامه با اشاره به اینکه بخش دوم فناوری اطلاعات در حوزه دولت الکترونیک است، تصریح کرد: وزارت ارتباطات امسال خدمات خوبی در حوزه سایت‌های اینترنتی آغاز کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه این وزارت در حوزه شبکه ملی اطلاعات گام‌های بزرگی برداشته است، بیان داشت: هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها در سال آینده اقدامات خوبی در این زمینه را مشاهده و شاهد خدمات دولت در این حوزه خواهند بود.

انتهای پیام/73008/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول