اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران:

مردم خسته از دغدغه‌‏های مادی به سمت موضوعات معنوی گرایش پیدا کرده‌اند

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: مردم خسته از مسائل و دغدغه‌‏های مادی به سمت موضوعات معنوی گرایش پیدا کردند و این فرصتی است که با برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی باید از آن استفاده کرد.

مردم خسته از دغدغه‌‏های مادی به سمت موضوعات معنوی گرایش پیدا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، تولیت و مسئولین مسجد مقدس جمکران با نماینده آیت‌الله سیستانی دیدار کرده و گزارشی از فعالیت‌‏ها و طرح‏‌های ارتقایی در دست اقدام ارائه کردند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جواد شهرستانی به ایراد سخن پرداخت و گفت: فعالیت‌‏ها باید در قالب طرح‏‌های کوتاه، میان و بلندمدت با چشم‌اندازی 30 ساله برنامه‌‏ریزی شود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ادامه افزود: مردم خسته از مسائل و دغدغه‌‏های مادی به سمت موضوعات معنوی گرایش پیدا کردند و این گرایش مردم به سمت موضوعات معنوی و ظرفیت عظیم فرهنگی مسجد مقدس جمکران فرصتی است که با برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی باید از آن استفاده کرد.

وی لزوم توجه به بهداشت عمومی را مورد تأکید قرار داد و افزود: ساخت و توسعه سرویس‌‏های بهداشتی باید جزء برنامه‌های آتی افزایش خدمات رفاهی آن مکان مقدس دیده شود.

شهرستانی افزود: باید در سرور ائمه شاد و در حزنشان غمگین باشیم و از ابزار مختلف فرهنگی برای تبلیغ دین استفاده کنیم تا مردم با اشتیاق در برنامه‌های فرهنگی شرکت کنند.

شهرستانی گفت: خدا را به دلیل خدمت در محیط و فضای معنوی شکر کرده و امیدواریم بتوانید به نحو احسن از این فرصت برای تبلیغ صحیح معارف دینی استفاده کنید.

انتهای پیام/2258/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول