اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

شبکه نیکوکاری مسجد محوری را در دستور کار خود قرار دهد

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ماهیت اصلی شبکه نیکوکاری مساجد است چراکه بهترین محیط برای رفع نیازهای فقرا و مستمندان است.

شبکه نیکوکاری مسجد محوری را در دستور کار خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‌راد در جریان بازدید از بازارچه و پایانه مرزی میلک در شهرستان هیرمند گفت: کمیته امداد امام خمینی طرح‌های گوناگونی را برای مشارکت هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران برای رفع نیازهای خانواده‌های زیر پوشش اجرا می‌کند که باید روز به روز ضمن تقویت آن به لایه لایه جامعه تبیین شود.

وی افزود: طرح مسجد محوری از جمله طرح‌هایی است که تاکنون استقبال بسیار مطلوبی از آن شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی امانتدار نذورات مردم است و تلاش می‌کند این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان برسد.

وی به سرفصل‌های جذب اعتبارات کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت: بودجه دولتی و رهبری 2 سرفصل این نهاد است که هر ساله کمک‌های خوبی به قشر نیازمندان جامعه می‌شود و همچنین اعتبارات سرفصل سوم این نهاد نیز از طریق منابع درآمدزایی فعالیت‌ها کسب می‌شود.

مسعودیان‌راد افزود: سرفصل چهارم کمیته امداد امام خمینی از طریق طرح‌های اجرایی این نهاد و کمک‌های مردمی خیران جمع‌آوری می‌شود و در اختیار نیازمندان برای رفع مشکلات اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با اشاره به شبکه‌های نیکوکاری تصریح کرد: مشارکت شبکه‌های نیکوکاری روند یاری به محرومان را هموارتر می‌کند.

وی عنوان کرد: مسئولان مراکز نیکوکاری، یاران مددرسان نیازمندان هستند و تلاش می‌شود ارتباط با شبکه‌های نیکوکاری استان توسعه یابد.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه با تبادل نظر و همفکری، برنامه‌های مراکز نیکوکاری به نحو احسن و با سرعت بیشتری تحقق پیدا می‌کند، تصریح کرد: یکی از ارکان کمیته امداد امام خمینی، مشارکت مردم است که مراکز نیکوکاری می‌تواند این مشارکت‌ها را به حداکثر برساند و از ظرفیت نیکوکاران به نفع محرومان بهره‌ بگیرد.

به گفته مسعودیان‌راد، تعامل با امامان جماعت و معتمدین محلات راه رسیدن به مشارکت حداکثری مردم و نیکوکاران را هموارتر می‌کند و از این راه حل مشکلات نیازمندان را نیز سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام/75004/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول