اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضرت ‌آیت‌الله سبحانی:

بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است

یکی از مراجع معظم تقلید با انتقاد از عزل و نصب‌ها در جامعه گفت: بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است و نباید چنین باشد.

بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به اینکه بسیاری از علوم هنوز برای انسان‌ها ناشناخته است، تاکید کرد: انسان‌ها باید در برابر دین احساس مسئولیت و تکلیف داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی مواقع شاهد هستیم که افراد در موضع‌گیری‌ها فقط مسائل سیاسی و منافع را در نظر گرفته و توجهی به جلب رضایت خداوند متعال و ائمه اطهار ندارند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: هر کسی در هر سمت، مقام و جایگاهی قرار دارد باید رضایت خداوند را مد نظر قرار داده و در مسیری حرکت کند که بتواند رضایت حضرت حق را جلب کند.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه و در همه امور خداوند را مد نظر قرار داده و به یاد خدا باشیم، بیان کرد: انسان‌ها نباید لحظه‌ای از یاد خدا غافل شوند چرا که جهان بدون خالق پوچ و بیهوده است.

آیت‌الله سبحانی با انتقاد از عزل و نصب‌ها در جامعه تاکید کرد: بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است و نباید چنین باشد.

وی تصریح کرد: اگر در امور خود مصلحت‌اندیشی ما به گونه‌ای باشد که رضای خداوند مد نظر قرار نگیرد، گرفتار می‌شویم.

انتهای پیام/2258/صا30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول