اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند

فرماندار بندرعباس گفت: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند.

آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: برنامه‌های پایان سال در بندرعباس به موضوع مسافران نوروزی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تمامی امور مسافران نوروزی در بندرعباس به ادارات شهرستانی محول شد، افزود: نظارت‌ها و هماهنگی‌ها سال گذشته روند خوبی داشت و پذیرایی از مسافران نیز به خوبی صورت گرفت.

 

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بندرعباس روستاهایی داریم که وضعیت معیشتی و رفاهی آنها خیلی بدتر از روستاهای بشاگرد است.

مرادی گفت: نباید در فرمانداری به دنبال کار سیاسی و به دنبال دخالت در عزل و نصب‌ها بود و حاشیه ایجاد کرد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: تیم کاری موجود در فرمانداری بندرعباس بدون هیچ سیاسی کاری و پرهیز از حاشیه‌ها به دنبال امور مردم است.

مرادی گفت: یکی از مسائلی که گریبانگیر شهرستان است پدیده قاچاق سوخت است که در این راستا با چالش نوع نگاه‌ها در مدیدیت مقابله با قاچاق سوخت هستیم.

وی گفت: به عنوان نمونه در شهرستان همواره کارهای مهمی در این رابطه انجام می‌شود که 10 کیلومتر از ساحل گچین مسدود شده است.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرند چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند.

انتهای پیام/88001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول