اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان خبر داد

مناطق محروم درمیان میزبان کاروان سلامت هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان گفت: کاروان سلامت هلال احمر به منطقه محروم چارتنگ این شهرستان که جمعیتی بیش از 250 نفر دارد، اعزام شد.

مناطق محروم درمیان میزبان کاروان سلامت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مهدی هاجری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون شش کاروان سلامت از درمیان به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: ششمین کاروان این جمعیت با حضور یک پزشک و چهار نفر از نیروهای داوطلب به مناطق محروم اعزام و 100 نفر از اهالی روستا ویزیت رایگان شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان اذعان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان این بار کاروان سلامت هلال احمر به منطقه محروم چارتنگ با جمعیتی بیش از250 نفر اعزام شد.

هاجری اذعان داشت: در این طرح اهالی این روستا علاوه بر ویزیت رایگان، تست قند خون و تست فشار خون از خدمات دیگری همچون توزیع دارو و تزریقات رایگان نیز بهره‌مند شدند. هدف از اعزام این کاروان، تسکین آلام بشری و ارائه خدمات درمانی رایگان به اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه در روستاهای دور از دسترس از خدمات رفاهی و درمانی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان با بیان این‌که کاروان‌های سلامت به مناطقی اعزام می‌شوند که از داشتن پزشک خانوار و مراکز درمانی محروم هستند، یادآور شد: اعزام این کاروان‌ها به مناطق روستایی محروم، حیاتی بوده و پیگیری مستمر مسئولان مربوطه را می‌طلبد. امید است هلال احمر درمیان در سال جدید نیز بتواند با تمام نیرو بیش از پیش خدمت‌رسان مردم به ویژه اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر درمیان از آغاز امسال به طور مستمر با بازدید از مناطق محروم خدماتی همچون برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی امدادی و اعزام کاروان‌های سلامت را در بیشتر نقاط درمیان ارائه داده است.

انتهای پیام/69010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول