اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

افتتاح پل کلل از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پل کلل شهرستان دشتستان از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

افتتاح پل کلل از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل کلل در محور برازجان گناوه یکی از محورهای استراتژیک استان بوشهر است، اظهار داشت: پل جدید کلل دارای 430 متر طول است که از 11 دهنه 39 متری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پل کلل در پنج شنبه هفته جاری به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: کاهش تصادفات، بهبود وضعیت ایمنی ترددها، کاهش گره‌های ترافیکی و مدت زمان سفر از جمله مزایای اجرای این طرح است.

صفایی افزود : در این طرح که از سه راهی درودگاه تا ابتدای ورودی آبپخش به طول 3.3 کیلومتر مسیر اجرا شده 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: هر ساله هنگامی که شاهد بارندگی‌های شدیدی در استان بوشهر و استانهای همجوار هستیم، بخش‌هایی از این پل زیر آب می‌رود و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند.

صفایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و تا چند روز آینده تردد در این مسیر افزایش چند برابری دارد، تسریع در افتتاح پروژه ضروری است.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول