اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هچیرود مازندران معارفه شد

طی مراسمی محمد کیاکجوری به‌عنوان شهردار هچیرود مازندران معرفی شد.

شهردار هچیرود مازندران معارفه شد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، فرماندار چالوس سه‌شنبه شب در مراسم معارفه شهردار جدید هچیرود گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران واگذاری مسئولیت و مدیریت به‌خود مردم ‌است.

محمدناصر زندی اظهار داشت: در دوره چهارم وظایف شوراها بیشتر نشان داده می‌شود و نسبت به‌دوره‌های قبل مسائل مطابق با قانون پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ‌دوره وظایف شوراها و شهرداری تفکیک شده است، افزود: با وجود امکانات کم شهر هچیرود با مدیریت مناسب و تعامل مطلوب مدیران شهرستان و شهرداری خدمات قابل قبولی ارائه شد.

زندی اذعان داشت: محمد کیاکجوری فردی است که از لحاظ کاری توانمندی بالایی دارد و فردی با تجربه ‌است.

وی گفت: شهرداری هچیرود با توجه به موقعیت‌ها و ویژگی‌های گردشگری فراوان می‌تواند روزبه‌روز گسترده‌تر شود و شاهد توسعه و تعالی همه جانبه آن بود.

فرماندار چالوس به اجرای کامل قانون تأکید کرد و افزود: قانون باید برای همه به‌یک میزان رعایت شود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر هم باید در تمام امور مربوط به حوزه شهری از شهردار حمایت کنند و دستورات لازم را به‌صورت جمعی و شورایی به‌شهردار منتخب اعلام کنند.

زندی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید ملاحظات شخصی را کنار بگذارند و با همدلی و تعامل و رجحان منافع عموم در ترقی و توسعه شهر هچیرود گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود نیز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود با پنج رأی قاطع به‌شهردار اعتماد خود را اثبات کردند.

امید پورکلهر اظهار داشت: هچیرود در گذشته از 13 محله تشکیل می‌شد که با همت شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران و اهالی منطقه به مجموعه شهری تبدیل شد.

وی از مدیریت مراد نوری به‌عنوان سرپرست شهرداری هچیرود در این مدت قدردانی کرد و عنوان داشت: لایروبی رودخانه‌ها و نهرهای شهر هچیرود، لایروبی رودخانه هچیرود، حفر چاه آب، آسفالت محلات و طرح کانال آب هچیرود به هرطه کلا از جمله اقداماتی است که باید برای شهر انجام شود.

شهردار جدید هچیرود نیز در این مراسم گفت: از آنجایی ‌که این‌جانب منتخب منتخبان مردم و ماحصل شورای فکری اعضای شورای شهر هچیرود هستم تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا با مردم و برای مردم باشم.

محمد کیاکجوری افزود: امروز وظایف شهرداری از شهرسازی و طراحی شهری فراتر رفته و به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز دامن می‌زند.

وی با ارائه برنامه‌ها و اهداف خود اظهار داشت: خدمات شهری فنی و شهرسازی، عمران، فضای شهری، ترافیک، تأسیسات شهری و آتش‌نشانی از جمله محورهای فعالیت اینجانب می‌باشد و این محورها باید برای شهر هچیروود بومی شود.

کیاکجوری با تأکید بر اثربخشی فعالیت‌ها برای آیندگان اذعان داشت: با توجه به موقعیت ویژه شهر هچیرود درباره عبور توریست به ‌سمت غرب مازندارن از این شهر ورودی و خروجی این ‌شهر مشخص نیست.

وی تأکید کرد: باید ورودی و خروجی شهر توسط المان‌های شهری متناسب با معماری ایرانی و اسلامی مشخص شود.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول