اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی بانه

مرحله نهایی لیگ والیبال قهرمانی کردستان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات مرحله نهایی لیگ والیبال قهرمانی مردان این استان به میزبانی شهرستان بانه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مرحله نهایی لیگ والیبال قهرمانی کردستان برگزار می‌شود

فردین ورمقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج گفت: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ والیبال مردان استان کردستان به مدت سه روز به صورت متمرکز و به میزبانی شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، تیم‌های والیبال سنندج، سلین، بیجار و بانه حضور دارند و به صورت دوره‌ای برای شناخت تیم قهرمان این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها از تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان تقدیر خواهد شد.

جایگاه سوم تیمی کشور برای ورزشکاران دوگانه کردستانی

ورمقانی در ادامه اظهار کرد: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور در پنج رده سنی به مدت دو  روز به میزبانی اصفهان و با حضور استان‌هایی از سراسر کشور پایان یافت.

وی افزود: رقابت‌های دوگانه قهرمانی کشور مردان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته دو و دوچرخه‌سواری برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: تیم دوگانه این استان با 9 ورزشکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به سرپرستی و مربیگری فرشید صادقی حضور یافت.

ورمقانی گفت: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان، امید احمدی ورزشکار کردستانی بعد از حریفانی از کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در نتایج تیمی رده سنی نونهالان، گلستان و  اصفهان اول و دوم شدند و تیم استان کردستان سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: تیم استان کردستان در مسابقات سه‌گانه مرحله دوم رقابت‌‌های باشگاه‌های کشور که بهمن ماه سال جاری در ماهشهر برگزار شد در بخش تیمی رده سنی نونهالان، توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام/79012/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول