اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی:

جشنواره تولید ملی سنگ بنای اقتصاد مقاومتی در بعد فرهنگی است

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: جشنواره تولید ملی سنگ بنای اقتصاد مقاومتی در بعد فرهنگی است.

جشنواره تولید ملی سنگ بنای اقتصاد مقاومتی در بعد فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ملایری سه‌شنبه شب در دومین جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به اینکه بخش مهم جهاد اقتصادی تولید ملی است، اظهار کرد: امسال دومین جشنواره تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را با محوریت شعار سال رهبری و خلق حماسه اقتصادی آغاز کردیم.

وی افزود: سال گذشته طی فراخوان اعلام شده 400 اثر به دبیرخانه و 40 اثر مکتوب به جشنواره ارسال و مورد داوری قرار گرفت و از سوی شورای شهر، فرمانداری، شهردار و نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی مورد حمایت قرار گرفت.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به اینکه امسال دانشگاه آزاد واحد لنجان به عنوان دیگر حامی این جشنواره اضافه شده است،تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، جشنواره شخصیت‌ها و چهره‌ها نیست، این جشنواره در جهت ترویج منویات رهبری سیاست‌گذاری شده است.

وی با تاکید به اینکه اگر روزی دور تا دور خط مرزی ایران خطی کشیده شود، ایرانیان بدون تردید بر چالش‌ها غلبه می‌کنند، ادامه داد: دید تیزبینانه رهبری بر نام‌‌گذاری سال‌ها و اثرگذاری این نام‌گذاری‌ها به منظور محقق شدن حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی است.

ملایری گفت: با اعتقاد راسخ باید اذعان کرد که یکی از اقشاری که به فرمایش رهبری جامه عمل پوشاندند، همین هنرمندان ولایتمدار بودند که بر مبنای محتوای فرمایش رهبری توانستند فیلم‌سازی کنند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به ارسال یک هزار اثر به دبیرخانه اشاره کرد و افزود: 700 اثر فاخر تولیدی، 250 مقاله و فیلم‌نامه و 50 اثر عکس به این جشنواره فرستاده شد.

دبیر دومین جشنواره تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد: نسبت به فراخوان این جشنواره که طی یک ماه فرصت ارسال اعلام شده بود، آثار زیادتر و با کیفیت‌تری به این جشنواره ارسال شد.

وی اضافه کرد: از 700 اثر مورد داوری 103 اثر با بیشترین آثار، مربوط به مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سپس استان اصفهان و اراک بیشترین اثر ارسالی را به این جشنواره داشتند.

وی تصریح کرد: سنگ بنای این جشنواره بر مبنای حمایت از اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است که ما به دشمنان و تحریم‌های آنها ثابت خواهیم کرد که با حمایت خود از سرمایه ایرانی و خلق اقتصاد مقاومتی حماسه بزرگ اقتصادی را رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/63012/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول