اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

واگذاری 50 هکتار زمین صنعتی مازندران به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری 50 هکتاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

واگذاری 50 هکتار زمین صنعتی مازندران به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی گفت: در راستای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و مهیا بودن امکانات اولیه سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بستر برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

وی با اشاره به اهداف شرکت در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بیان داشت: این واگذاری در راستای هدف جذب سرمایه‌گذار، افزایش تولید و اشتغال در استان صورت می‌گیرد.

موسوی افزود: براساس مفاد دفترچه قراردادهای سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، سرمایه‌گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد و در مدت معین نسبت به ساخت‌وساز واحدهای تولیدی اقدام کنند و در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد می‌توانند از تخفیف‌ها و مشوق‌ها ویژه شرکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استان مازندران در حال حاضر دارای 38 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت یک هزار و 909 هکتار است.

موسوی خاطرنشان کرد: بستر برای سرمایه‌گذاری در استان مازندران با داشتن شرایط اقلیمی و وجود بنادر و راه‌های مواصلاتی مناسب مهیا بوده و این شرکت آماده مشاوره به سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/2296/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول