اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهنام‌فرد در گفت‌و‌گو با فارس:

3 وزنه‌بردار قمی با پولاد سرد مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

سرپرست تیم هیئت وزنه‌برداری استان قم از رقابت سه وزنه‌بردار قمی با حریفان خود در پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری رده سنی بزرگسالان کشور خبر داد.

3 وزنه‌بردار قمی با پولاد سرد مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

محمدجواد بهنام‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم وزنه‌برداری قم متشکل از سه وزنه‌بردار در دسته‌های مختلف سه‌شنبه قم را به مقصد محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کرد و وزنه‌برداران قم از امروز در جدال با حریفان به روی تخته می‌روند.

وی با اشاره به کادر همراه این تیم اظهار داشت: در حالی که این دوره از پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور تا عصر جمعه بیست و سوم اسفند ماه به انجام می‌رسد، تیم هیئت وزنه‌برداری قم را محمدحسین شجاع‌فرد به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

سرپرست تیم هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: ابوالقاسم داودی در دسته 56 کیلوگرم، محمد قلی‌زاده در دسته 85 کیلوگرم و مهدی افشاری در دسته 105 کیلوگرم از چهره‌های شاخص وزنه‌برداری قم در این پیکارها به عنوان نمایندگان قم به میدان می‌روند.

وی در ادامه به حضور چهره‌های شاخص وزنه‌برداری کشورمان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم‌های 27 استان برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور که از امروز چهارشنبه در تبریز برگزار می‌شود اعلام آمادگی کرده‌اند.

بهنام‌فرد بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن فتح خیبر تبریز برگزار می‌شود تا پرونده مسابقات وزنه برداری در سال 92 بسته شود.

وی یادآور شد: برای حضور در این رقابت‌ها 27 استان با ارسال نام 172 وزنه‌بردار در اوزان هشتگانه، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند در حالی که 43 مربی و 24 سرپرست نیز این 27 تیم را همراهی می‌کنند، ضمن اینکه 32 داور بین‌المللی و ملی از استان‌های مختلف کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده خواهند داشت.

سرپرست تیم هیئت وزنه‌برداری استان قم بیان کرد: با اینکه در میان استان‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، تهران، خوزستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، فارس، هرمزگان، همدان و یزد با ترکیب کامل به تبریز می‌روند و از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند اما تیم ما نیز امید زیادی به کسب مدال دارد.

وی یادآور شد: جلسه هماهنگی این مسابقات شب گذشته با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد و مسابقات نیز از صبح امروز چهارشنبه در سالن فتح خیبر تبریز با برگزاری رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم آغاز شد.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول