اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران:

انجمن حمایت از محیط زیست و حیوانات در کامیاران تشکیل می‌شود

فرماندار کامیاران از ایجاد انجمن مردمی حمایت از محیط زیست و حیوانات در این شهرستان خبر داد.

انجمن حمایت از محیط زیست و حیوانات در کامیاران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سروش روحانی امشب در مراسم کاشت 4 هزار نهال در مزار شهدای گمنام کامیاران، اظهار داشت: امروز روز آشتی با طبیعت و حیات بخشیدن به زیستگاه‌ها و در واقع روز زیباسازی زیارتگاه عاشقان است.

وی در خصوص ایراد قسم‌نامه مردم کامیاران مبنی بر ابراز پشیمانی و حفاظت از پرندگان، افزود: امروز با آتش‌زدن قفس پرندگان و آزادسازی کبک‌ها در حقیقت روز وعده مردم کامیاران برای حفاظت و حراست از محیط زیست است.

به گفته وی، کاشت هر نهال در واقع ایجاد هوای پاک و از بین رفتن درد و بیماری‌های تنفسی است.

وی تصریح کرد: همزمانی کاشت نهال در مزار شهدای گمنام و قسم‌خوردن مردم برای حفظ آزادی پرندگان و حراست از محیط زیست در پیشگاه این شهدای والامقام نشان از حرمت نهادن مردم ولایت‌مدار کامیاران به آزادی و آزادگی است.

وی با وعده به مردم کامیاران مبنی بر ایجاد انجمن مردمی حمایت از محیط زیست و حیوانات در این شهرستان، اظهار داشت: هدف از ایجاد این انجمن در واقع مردمی‌تر کردن حفاظت و حراست از محیط زیست و حیوانات در این شهرستان است.

وی حفاظت از محیط زیست را از اقدامات خیرخواهانه خواند و گفت: کاشت 4 هزار نهال به یاد 407 شهید بزرگوار کامیاران در مزار شهدای گمنام از اقدامات بسیار زیبایی است که امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی به حضور فعال مردم در ساخت و ساز مزار شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: امیدوارم با رسیدگی مداوم مسئولان و ادامه همکاری مردم در راستای آبادانی، مزار شهدای گمنام تبدیل به تفرجگاهی برای خود مردم شود.

وی در پایان گفت: تواضع و فروتنی در مقابل طبیعت بخشنده امری ضروری است که با کاشت نهال و مراقبت از آن محقق می‌شود.

انتهای پیام/79018/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول