اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فاروج:

زمان مسابقات کشتی باچوخه فاروج به 11 فروردین تغییر کرد

‌فرماندار فاروج گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و آغاز دهه فاطمیه و هماهنگی با استان زمان برگزاری کشتی باچوخه در این شهرستان از 14 فروردین به 11 فروردین تغییر پیدا کرد.

زمان مسابقات کشتی باچوخه فاروج به 11 فروردین تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی امان‌الله خدمتگزار در نشست شورای ورزشی فاروج بیان داشت: کشتی چوخه همیشه با استقبال مردم روبرو بوده‌است.

وی ادامه داد: کشتی یک آئین زیبایی است که از زمان‌های خیلی قدیم و از بدو ورود انسان بوده و همیشه با تلاش و کوشش بسیار همراه بوده‌است.

وی تاکید کرد: کشتی باچوخه با خون این مرز و بوم و این دیار گره خورده و همه ساله برگزار می‌شود و باید شرایطی را فراهم کنیم که به نحو مطلوب و شایسته و در شأن این مردم  به اجرا دربیاید.

به گزارش فارس، زمان مسابقات کشتی باچوخه اسفراین هم که همه ساله با حضور ده‌ها هزار نفر در گود چشمه ‌زینل‌خان در 14 فروردین برگزار می‌شد به خاطر همزمانی با دهه فاطمیه به 13 فروردین در سال جدید موکول شد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول