اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی استان زنجان:

پرونده‌ فعالیت تالارهای پایین کوه زنجان تحویل دادسرا شده است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شکایت‌های موجود از فعالیت دو تالار مشخص در شهر زنجان گفت: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به مراجع ذیربط تحویل داده است.

پرونده‌ فعالیت تالارهای پایین کوه زنجان تحویل دادسرا شده است

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رواج فرهنگ راه‌اندازی کاروان‌های عروس در سطح شهر زنجان اظهار داشت: این اقدام اعتراض‌هایی را از طرف مردم در پی داشته است.

وی با اشاره به اعتراض‌های صورت گرفته در مورد برخی رفتارهای هنجارشکنانه در برخی مناطق شهر به ویژه به هنگام راه افتادن کاروان‌های عروس تصریح کرد: پلیس به محض اطلاع از این موضوع حتما در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام داده و از این به بعد هم انجام می‌دهد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: رفت و آمدهای شبانه و هیاهوی ناشی از آن ممکن است موجبات آزار و اذیت همسایگان را فراهم کند.

این مسئول به عرف موجود در شهر برای سوق کاروان‌های عروسی به مناطقی تفریحی مانند گاوازنگ اشاره کرد و افزود: پلیس در این رابطه براساس دستورالعمل‌های موجود عمل می‌کند و راه‌کار پیشنهاد شده در این رابطه به طور قطع مقابله نخواهد بود.

کردلو با اشاره به شکایت‌های موجود از فعالیت دو تالار مشخص در شمال شهر زنجان ابراز داشت: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به مراجع ذیربط تحویل داده است.

وی با بیان اینکه در مورد رسیدگی به شکایت‌ها نیروی انتظامی 50 درصد رسیدگی را بر عهده دارد و بقیه اقدامات باید در ارگان‌های دیگر انجام شود، ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد نحوه برخورد با تخلفات انجام شده با دستگاه قضایی است و مجمع امور صنفی هم دخالت دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: نیروی انتظامی مکلف به اعزام گشت به مناطق است که در این رابطه هم اقدام می‌کند.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد شکایت‌های مردمی از فعالیت‌ تالارهای پذیرایی گفت: این موضوع باید از چند جنبه بررسی شود.

کردلو داشتن مجوز فعالیت برای تالارهای عروسی و همچنین امکان وقوع تخلف را در آنها از مواردی اعلام کرد که در رسیدگی به موضوع ناهنجاری‌های روی داده باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی با تاکید بر وجود دستورالعمل‌های خاص برای فعالیت تالارها خاطرنشان کرد: مدیران تالارها مکلف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه صاحبان کاروان‌های عروسی هم در بروز ناهنجاری‌ها دخیل هستند، متذکر شد: آنها باید متوجه باشند که اگر کاروان عروس راه نیندازند و در خیابان‌ها توقف نکنند بسیاری از این ناهنجاری‌ها روی نداده و مشکلات بروز نمی‌کند.

انتهای پیام/73004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول