اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای امینانه نیات واقفان

طرح «دست‌های مهربانی» در استان سمنان اجرا شد

طرح «دست‌های مهربانی» در استان سمنان در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان اجرا شد.

طرح «دست‌های مهربانی» در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عصر امروز در حاشیه برگزاری این مراسم در شبستان اعظم آستان مقدس امامزاده یحیی ابن موسی (ع) سمنان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همواره در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه پیشگام بوده است و طرح دست‌های مهربانی نیز در همین راستا در استان اجرایی شد.

بهنام مطلبی ادامه داد: طرح دست‌های مهربانی یکی از زیباترین طرح‌هایی محسوب می‌شود که در سازمان اوقاف و امور خیریه به مرحله اجرا رسیده است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، توجه به رعایت نیت واقف و اجرای صحیح و امینانه خواست واقفان خیراندیش در موضوعات مختلفی است که امروز لزوم توجه به آن در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: کمک به ایتام بی‌بضاعت، فقرا، نیازمندان و مستمندان جامعه و . . . از مهم‌ترین محورهایی است که در راستای اجرای طرح دست‌های مهربانی بدان توجه می‌شود.

مطلبی بیان کرد: این طرح با رویکرد شفاف‌سازی هزینه‌کرد عواید حاصل از موقوفات و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف در جامعه اجرایی می‌شود و به طور قطع، در روزهای پایانی سال، اثرات و خیرات بسیاری با خود به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح دست‌های مهربانی، تلاش می‌شود تا با شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان عمل و به این دست از افراد کمک شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در این طرح، بهره‌مندی نیازمندان و محرومان جامعه از اجرای صحیح نیات پاک و الهی واقفان خیراندیش به مرحله عمل می‌رسد و ضمن ایجاد وحدت رویه در حوزه اجرای امینانه نیات واقفان، کوشش می‌شود تا به نظام‌مند ساختن فعالیت‌ها و عملکردها در این بخش نیز بپردازیم.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول