اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود خبر داد

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی کفاشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی فرشتگان رحمت به همت جمعیت هلال احمر بادرود و با همکاری انجمن خیریه فاطمة الزهرا(س) این شهر، به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم در سطح منطقه بادرود اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح فرشتگان رحمت جمعیت هلال احمر بادرود، قبل از آغاز سال جدید، بر طبق نیاز سنجی به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم با مشارکت داوطلبان و خیران هلال احمر در حال اجرا است.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار را در چهار مکان میدان امام حسین(ع)، میدان معلم، محل امامزاده آقاعلی عباس(ع) و مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهر بادرود جمع آوری کردیم؛ خاطرنشان کرد: کمک به دانش آموزان آسیب پذیر و تأمین بخشی از نیاز این دانش‌آموزان، با هدف ایجاد امید و نشاط برای آنها، از اهداف این اقدام جمعیت هلال احمر شهر بادرود بوده است.

وی تصریح کرد: با کمک‌های جمع‌آوری شده تعداد 200 بن خرید کفش و لباس برای دانش آموزان محروم تهیه شده که با شناسایی جامعه هدف، توسط مدیران و مسئولین مربوطه، به زودی این بن‌ها به آنها تحویل داده می‌شود.

کفاشی در پایان با بیان اینکه تعداد 50 بن دیگر توسط یک نیکوکار در حال تهیه و تحویل است و ارزش ریالی کل این بن ها 100 میلیون ریال است، یادآور شد: تمام کسانی که به هر نوعی از انسان‌های نیازمند، حمایت و کمک می‌کنند، به طور قطع و یقین اجر و پاداش خود را از خداوند می‌گیرند.

انتهای پیام/63025/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول