اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

افزایش سرقت خودرو در خراسان رضوی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از افزایش سرقت خودرو طی سال جاری در این استان خبر داد.

افزایش سرقت خودرو در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بید‌مشکی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در ایام پایانی سال برخلاف تمام توصیه‌هایی که صورت می‌گیرد باز هم شاهد استفاده از مواد محترقه هستیم که این امر باعث افزایش قاچاق این مواد در حجم زیاد در مدت پایانی سال می‌شود.

وی افزود: در سال جاری از 2 ماه قبل فعالیت‌های اطلاعاتی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی را انجام داده‌ایم که در راستای آن توانسته‌ایم مقادیر قابل توجهی مواد محترقه و انفجار‌زا را کشف و ضبط کنیم.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشاره به ازدحام زائرین بارگاه ملکوتی حرم رضوی (ع) افزود: سارقان در این زمان‌ها اقدام به جرایم در سطح وسیع می‌کنند.

وی ادامه داد: طی فعالیت‌هایی که صورت گرفته است در حوزه پلیس آگاهی در همین راستا طرح‌هایی را تدوین کردیم که اجرای آنها از تاریخ 28 اسفندماه سال جاری عملیاتی می‌‌شود.

بید‌مشکی از بازگشایی پایگاه آگاهی ثامن برای نخستین سال در حریم رضوی خبر داد و افزود: برای رفاه حال زائرین در میدان بیت‌المقدس مشهد پایگاه آگاهی ثامن را مستقر و در آنجا شروع به فعالیت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آمار سرقت خودرو در سال جاری افزایش داشته است، افزود: در همین رابطه باندی را شناسایی کردیم که به وسیله وانت‌های خودرو‌بر اتومبیل‌هایی را که در مناطق خلوت پارک شده بودند سرقت کرده و سپس آنها را اوراق می‌کردند.

بیدمشکی در پایان گفت: توصیه‌ای که پلیس آگاهی به شهروندان دارد این است که به موضوعاتی که در اطرافشان اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت نبوده و همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول