اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

راهیان نور بر هم زننده معادلات دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت: دشمن به دنبال این است که جوانان عمق ایثار و فداکاری شهدا را درک نکنند و از جوانان افرادی بی‌اراده بسازد، اما راهیان نور تمام این معادلات را بر هم می‌زند.

راهیان نور بر هم زننده معادلات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی مصائبی ظهر امروز در جلسه راهیان نور این ناحیه با بیان اینکه راهیان نور یکی از بهترین و ماندگارترین عملیات‌های فرهنگی است، اظهار کرد: راهیان نور یاد و نام شهدا، رزمندگان و ایثارگران را در دل مردم جامعه زنده نگه می‌دارد.

مصائبی عنوان کرد: از جمله نقشه‌ها و شیوه‌های جنگ روانی دشمنان و مستکبران، ایجاد شبهه در زمینه دفاع مقدس و القای آن در ذهن مخاطبان و به‌ ویژه جوانان است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف استکبار تلقین مفهوم «ما نمی‌توانیم» است تا از این طریق وابستگی ملت‌ها به خود را حفظ کرده و خواسته‌هایشان را به مردم این کشورها تحمیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز با اشاره به ابزارهای دشمن در میدان جنگ نرم ابراز کرد: دشمن با به‌کارگیری این ابزار توانسته است روی افرادی که حقیقیت دین و قرآن را درک نکرده‌اند، تأثیر بگذارد که نتیجه آن زیر سئوال بردن دفاع مقدس در برخی روزنامه‌ها و نشریات داخلی است.

مصائبی اضافه کرد: چه بسا نسل دوم و سوم انقلاب که جنگ را ندیده‌اند، با پذیرش برخی از شبهه‌ها، از حقیقت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دور می‌شود.

وی تأکید کرد: از آثار سفر راهیان نور آشنایی نسل جوان با چرایی و چگونگی جنگ است چراکه از نزدیک اهداف شوم دشمن و نگاه استعمارگرانه آنها را لمس می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه بسیاری از جوانان بعد از سفر راهیان نور شیفته شهدا می‌شوند، تصریح کرد: جوانان با شنیدن مقاومت و شجاعت نسل اول انقلاب به عزت و افتخارآفرینی شهدا پی می‌برند و با اعتقادی راسخ پای آرمان‌های انقلاب و شهدا می‌ایستند.

مصائبی افزود: دشمن امروزه به دنبال این است که جوانان ایران اسلامی عمق ایثار و فداکاری شهدا را درک نکنند و در تلاش است تا از جوان امروز فردی بی اراده و بدون اعتماد به نفس بسازد، اما راهیان نور با عنایت شهدا تمام این معادلات را به هم می‌زند.

وی اذعان داشت: راهیان نور یک جریان فرهنگی است که ارزش‌ها را به نسل امروز منتقل می‌کند و هر ساله این ارزش‌ها را در بین ملت ایران تقویت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه ملت ایران، ملتی قدردان است، گفت: امروز رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، آوازه انقلاب اسلامی را به وسعت کل کره زمین رسانده که این افتخار نیز از برکات ایستادگی مردم و خون شهداست.

انتهای پیام/2667/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول