اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس

زیرساخت‌های مسکن مهر تکمیل و واحدها تحویل مردم می‌شود/ امکان اجرای مترو در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در سال آینده با همت وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی زیرساخت‌های مسکن مهر تکمیل شده و این واحدها تحویل متقاضیان شود.

زیرساخت‌های مسکن مهر تکمیل و واحدها تحویل مردم می‌شود/ امکان اجرای مترو در اردبیل

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما با دعوت از دو وزیر راه و شهرسازی و  تعاون و کار انتظارات و تقاضاهای مردم را به صورت جدی با آنها در میان گذاشتیم و آنها قول دادند در سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر که با مشکلاتی روبرو هستند تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود.

وی شایعه افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر را که از سوی برخی رسانه‌های مطرح شده یادآور شد و افزود: اگر مبلغی نیز از متقاضیان خواسته شده مربوط به نواقصات قبلی از بابت آورده متقاضیان مسکن مهر بوده که با پرداخت به موقع آن صاحبان این واحدها می‌توانند به سرعت واحدهایشان را تحویل بگیرند.

پیرموذن در پاسخ به سئوالی در مورد ورشکستی سبلان ایر قبل از آغاز فعالیت و اختلاس احتمالی در این شرکت نوپا گفت: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم اما پیگیری آنها را برای کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشور برای ورود به حوزه کار و تلاش موثر در ارائه خدمات هواپیمایی شاهد و ناظر بودم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال اجرای مترو در اردبیل گفت: اخیرا در نشستی که با اصحاب رسانه داشتم یکی از روزنامه‌نگاران طرح مفصل و جامعی را در این زمینه تبیین و تشریح کردند که می‌توان مترو در اردبیل احداث کرد که بنده از شهردار اردبیل و شورای شهر انتظار داریم این طرح را که به صورت جامع تهیه شده و عقلانی نیز به نظر می‌رسد مورد توجه قرار دهند.

پیرموذن در مورد احداث کمربندی سوم اردبیل نیز خاطر‌نشان کرد: قرار شده است از منابع اعتباری استانی برای این پروژه رقمی در نظر گرفته شده تا دست‌ا‌ندرکاران اجرایی این پروژه بتوانند این کمربندی که از مطالبات و خواسته‌های مردم بوده است عملیاتی کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نگاه دولت به توسعه مناطق روستایی محروم و کم برخوردار را نگاه منطقی و عقلانی توصیف کرد و افزود: در توسعه واقعی روستاها بر محوریت کشاورزی و تولیدات متنوع اقدام خوبی از سوی وزارت جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود سال آینده این طرح‌ها به ثمر نشسته و بخشی از محرومیت‌ها برطرف شود.

پیرموذن تصریح کرد: قرار است از 10 میلیارد تومان اعتباری که در اختیار نمایندگان خواهد بود تا با تشخیص آنها استاندار اردبیل از این منابع اعتباری در توسعه مناطق محروم و روستایی استفاده کند بخشی نیز صرف پروژه‌های زیربنایی در این مناطق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه‌های مطرح برای دانشگاه آزاد، تعاون کار و رفاه اجتماعی، و فنی و حرفه‌ای گفت: تاکنون گزینه‌ای برای تغییر مدیران این دستگاه‌ها پیشنهاد نشده است.

پیرموذن تصریح کرد: ما به دنبال سهم خوانی در انتصابات نیستم اما به استاندار اردبیل که انتخاب نهایی مدیران حق اوست مشاوره می‌دهیم به طوری که از بین گزینه‌ها گودرز صالحی برای دانشگاه محقق اردبیل، حاجی زاده برای دانشگاه پیام نور، وثوقی برای راه و شهرسازی، یوسفی و یا سروی برای جهاد کشاورزی از گزینه‌های مطرح برای مدیریت‌های مختلف است که گرایش آنها بیشتر به دولت اعتدال و امید است.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود به خبرنگار فارس در اردبیل در مورد تغییر فرمانداران نمین ،نیر و سرعین اذعان داشت: اهالی نمین علاقمند هستند تا تقی دریتیم فرماندار فعلی حفظ شود اما برای هر سه شهرستان گزینه‌هایی مطرح است که امیدواریم با نهایی شدن آنها شاهد معارفه و آغاز به کار فرمانداران جدید باشیم.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول