اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قزوین:

اهمیت راهیان نور در شکوفایی انقلاب درونی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قزوین گفت: اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در شکوفایی انقلاب درونی این افراد است.

اهمیت راهیان نور در شکوفایی انقلاب درونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی ظهر امروز در جلسه راهیان نور با اشاره به نقش روحانیت در راهیان نور بیان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم توانستند نقش اساسی در حفظ اعتقاد و اراده استوار مردم و داشتن انگیزه در شکست تبلیغات روانی دشمن و پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

تقی‌خانی بیان کرد: همواره عزم راسخ، هوشمندی، بصیرت، ایستادگی، قاطعیت و شجاعت ملت می‌تواند دشمنان را هر چند که در ظاهر بزرگ و نیرومند باشند را شکست دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قزوین اذعان داشت: برنامه­‌ریزی برای ارتقای سطح معرفتی مردم، زنده نگه‌داشتن تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر جلوه گر بودن حضور روحانیون در سطح اردوهای راهیان نور است.

این مسئول افزود: معرفی الگوهای اعتقادی، بصیرتی، مقاومتی و اقامه نماز جماعت، استخراج گنجینه‌های دفاع مقدس و جلوگیری از فساد جوانان با ابرازهای جنگ نرم همانند ماهواره از دیگر عملکردهای روحانیت در راهیان نور است.

تقی‌خانی با اشاره به نقش روحانیون اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ابراز کرد: این روحانیون با تبیین فرهنگ بسیج و شهادت برای مخاطبان و آنچه که شهدا را به درجه رفیع شهادت رسانده است بر ارزش زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تأکید می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در سفر راهیان نور با بالا بردن سطح بینش اعتقادی، سیاسی و فرهنگی مخاطبان به‌ ویژه قشر جوان مانع از خدشه‌دار شدن نظام اسلامی به دست بیگانگان می‌شود.

تقی‌خانی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا قابل لمس و تأثیرگذار در مسائل معنوی است عنوان کرد: اهمیت حضور فرزندان در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در شکوفایی انقلاب درونی این افراد است.

وی در خاتمه افزود: هرگز نباید مقطع حساس، تاریخی و پرافتخار دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم زیرا تجربه‌ای گران­سنگ در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2667/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول