اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شجره طیبه صالحین

برترین‌های حلقه‌های تربیتی در کرمان تجلیل شدند

در نخستین جشنواره شجره طیبه صالحین 68 نفر از برترین‌های حلقه‌های تربیتی در استان کرمان تجلیل شدند.

برترین‌های حلقه‌های تربیتی در کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین تجلیل از برترین‌های حلقه‌های تربیتی در استان کرمان صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان و مدیر تربیتی و معرفتی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج در تالار فارابی شهر کرمان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمد رضایی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله کرمان در این آیین گفت: شجره طیبه صالحین جزو برنامه‌های اصلی بسیج است.

وی ادامه داد: برپایی این جشنواره در راستای تقویت انگیزه و ایجاد شور و نشاط انقلابی، ایجاد رقابت سالم میان بسیجیان و مسئولان است.

رضایی عنوان کرد: با داوری‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران از سوی سازمان بسیج، 68 نفر به عنوان برترین‌های حلقه صالحین انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام امام‌پور مدیر تربیتی و معرفتی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج در این مراسم اظهار کرد: استحکام بخشیدن به مباحث معرفتی یکی از راه‌های مقابله و مبارزه با دشمنان است.

وی عنوان کرد: هنر‌ مربی تربیتی این است که آموزه‌های دینی را در متربیان عملیاتی کند، افزایش دانش متربیان باید همراه با عمل باشد.

امام‌پور افزود: بعد از انقلاب اسلامی موقعیت خوبی برای نشر معارف دینی در کشور به وجود آمد اما خلأ بزرگی در زمینه تکمیل این دانش و تحقق آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: تربیت کردن دیگران لوازم نیاز دارد و غیر از آموزش دادن است؛ در ابتدای امر باید خود فرد تربیت شود تا بتواند دیگران را تربیت کرد.

امام‌پور گفت: اگر بخواهیم در صالحین کار کنیم و بر متربی اثرگذار باشیم باید دائما مسائل تربیتی را در خودمان لحاظ کنیم.

انتهای پیام/80017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول