اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد گچساران مطرح کرد

کمک 800 میلیون ریالی گچسارانی‌ها در هفته نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: گچسارانی‌ها 800 میلیون ریال در هفته نیکوکاری برای حمایت از نیازمندان پرداخت کرده‌اند.

کمک 800 میلیون ریالی گچسارانی‌ها در هفته نیکوکاری

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف کمک به افراد نیازمند و سطح پایین جامعه برگزار می‌شود که وظیفه آحاد جامعه دستگیری و تقسیم مهر و محبت خود میان همه است.

وی افزود: جشن نیکوکاری عصاره وجودی ملت ایران و نشان از غیرت، انسانیت و محبت ایرانیان نسبت به همنوعان خود در سطوح پایین‌تر اقتصادی است.

فروزنده با بیان این‌که این اقدام خداپسندانه سبب اجر دنیوی و اخروی کمک‌کنندگان می‌شود، تصریح کرد: در هفته احسان و نیکوکاری در گچساران تاکنون 800 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است که از این مبلغ 200 میلیون ریال کمک نقدی و 600 میلیون ریال دیگر هم شامل کمک‌های غیرنقدی بوده است.

رئیس کمیته امداد گچساران ابراز کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در هفته احسان و نیکوکاری قبل از شب عید در میان نیازمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش تقسیم می‌شود.

فروزنده از راه‌اندازی دو پایگاه نیکوکاری در سطح گچساران با حضور مسئولان خبر داد و گفت: راه‌اندازی دو پایگاه نیکوکاری در سطح شهرستان در دو مکان مسجد شهیدان و مسجد صاحب‌الزمان جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی با حضور مسئولان استانی باهدف اشاعه فرهنگ انفاق و صدقه و نوع‌دوستی افتتاح خواهد شد.

انتهاب پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول