اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

آمادگی 3100 مبلغ جوان حوزه علمیه قم برای تبلیغ در نوروز

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در سراسر کشور 5 هزار و 700 مبشر جوان تشکیل پرونده داده‌اند، گفت: در قم 3 هزار و 100 نفر از مبلغان جوان نیز آمادگی خود را اعلام کرده و تشکیل پرونده داده‌اند.

آمادگی 3100 مبلغ جوان حوزه علمیه قم برای تبلیغ در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‏‌‏الاسلام والمسلمین سعید روستا‌آزاد امروز در همایش بشیران جوان با اشاره به اینکه امسال ششمین سالی است که دستور اعزام مبلغان جوان از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، گفت: تاکنون در سراسر کشور پنج هزار و 700 مبشر جوان تشکیل پرونده داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 100 نفر از مبلغان جوان در قم تشکیل پرونده داده‌اند، ادامه داد: این مبلغان جوان در تعطیلات نوروز و تعطیلات محرم به تبلیغ اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در کنار بحث اعزام، تهیه ره‌توشه نوروز نیز مدنظر بوده است، عنوان کرد: بحث آموزش‌های حضوری و غیرحضوری از دیگر کارهایی است که دفتر تبلیغات در مورد آن‌ها فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه بشیران جوان در بین ‏‌‏همسالان خود به روحانیون کمک می‌کنند، افزود: مبلغان جوان به منبر نمی‌روند و در تبلیغ چهره به چهره فعال هستند.

روستا‌آزاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دید وسیعی نسبت به بحث تبلیغ مبلغان جوان دارند، تصریح کرد: شما باید بحث مبشران جوان را غنیمت بشمارید تا به یک مبلغ قوی تبدیل شوید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کنند ما نیز باید از فرصت‌ها برای تبلیغ اسلام استفاده کنیم.

روستاآزاد با بیان اینکه پیامبر (ص) از همه فرصت‌ها برای دستگیری استفاده می‌کرد، گفت: ما نیز باید چنین کاری را انجام دهیم و بعضی مواقع مجالس تهدید را به تبلیغ تبدیل کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان مطرح کرد: امیدوارم که خداوند به ما توفیق دهد که در تبلیغ دین موفق باشیم.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول