اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب اهر:

70 درصد سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: بیش از 70 درصد سارقان اعتیاد به مواد مخدر دارند.

70 درصد سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، یعقوب شهبازپور ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای مقابله با جرم و سرقت اظهار کرد: با همراهی و هماهنگی‌های لازم با نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی دستگاه قضایی تمهیدات لازم را در جهت امنیت عمومی شهرستان فراهم کرده و در ایام نوروز و تعطیلات اول سال جدید نظارت‌ها تشدید می‌شود.

وی، به مسئولان ادارات، نهادها و بانک‌ها تأکید کرد در طول تعطیلات سال جدید تمام موارد امنیتی و ایمنی را برای پیشگیری از جرم و سرقت رعایت نموده و در ادارات بزرگ و مهم، حتماً کشیک‌های شبانه روزی مستقر باشند و ادارات و کارخانجات و مراکز اداری خدماتی نیز با نصب دوربین‌های مدار بسته و سایر اقدامات پیشگیرانه پیش‌بینی‌های لازم را برای تعطیلات نوروزی انجام دهند.

این مقام مسئول افزود: با دستورات لازم اعلام شده که سارقان زندانی و زندانیانی که به نحوی مرخصی آنها خلل در امنیت عمومی شهروندان ایجاد کند تا 20 فروردین و اتمام تعطیلات نوروزی هیچ مرخصی به این افراد داده نشود.

شهبازپور تأکید کرد: با هماهنگی لازم در طول ایام نوروز نیروهای زحمتکش انتظامی در سطح شهر حضوری فعال خواهند داشت و با همکاری و هماهنگی که با پلیس محلات و نگهبانان از سوی نیروهای انتظامی شده قطعاً امسال نیز شاهد امنیت هرچه بهتر در سطح شهر با نظارت جدی خواهیم بود و با خاطیان و متخلفان امنیت و سارقین برخورد جدی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری‌های لازم با تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده تا در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/60002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول