اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

فرمانده جدید نیروی انتظامی پلدختر معرفی شد

طی جلسه‌ای با حضور مسئول هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی لرستان، مسئول بازرسی، امام جمعه و تنی چند از مسئولان شهرستان پلدختر فرمانده جدید نیروی انتظامی پلدختر معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، امام جمعه پلدختر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلدختر یکی از شهرهای امن استان لرستان است که این امنیت حاصل تلاش نیروی انتظامی و همکاری خوب مردم پلدختر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند افزود: پست گرفتن یک نوع مسئولیت‌پذیری است و کسانی که مسئول می‌شوند، نباید ادعای ریاست کنند، زیرا ریاست باد دارد نه بار پس باید مراقب بود.

امام جمعه پلدختر حضور مسئولان در میان مردم را یکی دیگر از نعمت‌های جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز در کشور ما بحمدالله ارتباط خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد و این ارتباط بیشتر به نفع جامعه است.

در ادامه این مراسم مسئول هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی لرستان اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و اعتماد مردم برشمرد و گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی موجب ایجاد امنیت اجتماعی و سیاسی شده است.

خدامراد کبکی تعامل بین مسئولان و مردم را سرلوحه کار نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: افزایش بیش از پیش اعنماد مردم به مسئولان انتظامی وقضایی باعث افزایش آرامش در جامعه و توسعه اقتصادی می‌شود.

در این جلسه با قرائت حکمی از طرف سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان رضا داودی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی پلدختر معرفی و از زحمات علی نجات کرمی تقدیر شد.

سرهنگ رضا داودی سابقه فرماندهی قرارگاه لرستان، جانشین آگاهی هرمزگان، جانشین آگاهی الیگودرز و معاونت نیروی انتظامی لرستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 85009/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول