اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

سومین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان در دیر پایان یافت

سومین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان دیّر بوشهر با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

سومین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان در دیر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آئین اختتامیه سومین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان شهرستان دیّر صبح امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، فرماندار شهرستان دیر، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، کازشناسان هنری، گروه‌های نمایش استان و هنرمندان شرکت کننده برگزار شد.

هیئت داوران اسامی برگزیدگان جشنواره را به شرح ذیل اعلام کردند.

هیئت داوران نمایش‌های «یک دختر یک سرباز» و «شرک 5» به‌خاطر برقرای ارتباط صحیح با کودک را کارهای برگزیده جشنواره و نمایش «بچه‌های خاکستر» را به‌دلیل توجه به مضامین اجتماعی نوجوانان کار ویژه جشنواره معرفی کردند.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش طراحی بروشور امیرحسین  عابدی  از نمایش «بی‌بی»، در بخش طراحی گریم قحطبه فخرایی از نمایش «شرک 5»، در بخش طراحی نور ضمن تقدیر از امین رنجبر از نمایش «شرک 5» جایزه جشنواره به کوشیار یردانی از نمایش«یک دختریک سرباز» رسید.

همچنین در بخش طراحی صحنه ضمن تقدیر از الهام چنانی از نمایش «بچه‌های خاکستر» جایزه جشنواره به عارف امیری از نمایش «شرک 5» و در بخش طراحی لباس ضمن تقدیر از زینب عبدی از نمایش «پیک نیک» در میدان جنگ جایزه جشنواره به مریم محمودی از نمایش «شرک 5» رسید.

در این جشنواره علی ادیبی برای نمایش«پیک نیک در میدان جنگ» جایزه بهترین موسیقی را دریافت کرد.

در بخش بازیگری کودک بازیگری سوم بخش کودک به طور مشترک به ام البنین سلیمی از نمایش بی بی و هدیه خواجه از نمایش یک دختر یک سرباز و  بازیگر دوم  به سوگل حفار مجرد از نمایش بی بی و جایزه بازیگر اول به مینا منصوری از نمایش زیره گلاب و چراغ جادو رسید.

در بخش بازیگری زن، جایزه بازیگر سوم  به ندا جهرمی از نمایش شرک 5، بازیگر دوم  به  فاطمه شعرانی از نمایش شرک 5 و  جایزه بازیگری اول به زیبا دریا سفر از نمایش پیک نیک در میدان جنگ رسید.

همچنین در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران در زمینه بازیگری از اکبر ابراهیمی بخاطر استفاده صحیح از بدن برای ارائه یک بازی بی کلام تقدیر کرد.

جایزه بازیگر سوم: به طور مشترک به محمد نخعی در نمایش یک دختر یک سرباز و میلاد سعیدی از نمایش بچه‌های خاکستر و بازیگر دوم به طور مشترک به فضل الله عمرانی از نمایش  پیک نیک در میدان جنگ و حسن بحرانی از نمایش یک دختر یک سرباز و جایزه بازیگر اول به علی سنامیری از نمایش بچه‌های خاکستر رسید.

در بخش نویسندگی از حسن مختارزاده تقدیر شد و در در بخش کارگردانی جایزه کارگردانی سوم به رسول محمودی از نمایش شرک 5، کارگردانی دوم به حسن بحرانی از نمایش  یک دختر یک سرباز و کارگردانی اول به حسین اسدی از نمایش بچه‌های خاکستر رسید.

این مراسم در تالار هنر مجتمع فرهنگی هنری دیّر برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول