اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مدارس چهارمحال و بختیاری تا روز چهارشنبه 28 اسفندماه دایر است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس سراسر استان تا روز چهارشنبه 28 اسفندماه دایر بوده و فعالیت آموزشی نیز ادامه دارد.

مدارس چهارمحال و بختیاری تا روز چهارشنبه 28 اسفندماه دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، علیمردان مردانی اظهار کرد: مدارس سراسر استان بر اساس تقویم رسمی تا روز چهارشنبه (28 اسفند) دایر بوده و فعالیت آموزشی نیز ادامه دارد.

وی افزود: هرگونه تعطیلی زودهنگام مدارس خلاف مقررات است و با مدیران خاطی برخورد می‌کنیم.

مردانی تاکید کرد: طبق تقویم رسمی کشور، مدارس تا روز چهارشنبه (28 اسفند ماه) دایر بوده و نه تنها مدیران حق تعطیلی مدارس را ندارند، بلکه دانش‌آموزان نیز باید تا آخرین روز در مدرسه حضور داشته و از غیبت غیرموجه خودداری کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه با هر گونه قصور مدیران در این باره برخورد می‌شود، گفت: مدیران و اولیاء برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان را بر هم نزنند و کلاس‌ها و برنامه آموزش تا آخرین روز تاریخ رسمی کشور که روز چهارشنبه هفته آینده است، ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این‌گونه تعطیلات بدون دلیل باعث صدمه به درس دانش‌آموزان می‌شود.

مردانی با اشاره به اینکه بازرسانی به تمام مناطق آموزش و پرورش استان اعزام می‌کنیم، گفت: از طریق این بازرسان، فعالیت مدارس در روزهای آخر سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول