اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

نماد بوشهر شهدا هستند

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: امروز نماد اصلی و الگوی واقعی بوشهر شهدا و کسانی هستند که زندگی‌مان مدیون آنهاست.

نماد بوشهر شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری صبح امروز در نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: نماد استان بوشهر شهداء و کسانی هستند که امروز نفس کشیدن ملت ایران مدیون خون آنهاست.

خدری در ابتدا جلسه ضمن تبریک میلاد باسعادت قهرمان کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار ، مادران شهدا را نمونه بارزی از الگو پذیری حضرت زینب (س) دانست و گفت: امروزه همه مادران عزیز شهدا بر این امر واقفند که الگو پذیری از حضرت زینب (س) موجب علو درجات آنها در دنیا و آخرت می‌شود و آن چیزی نیست که بتوان به زبان جاری کرد یا بر صفحه‌ای نوشت.

وی ضمن تبریک این روز به پرستاران گفت: امروز جامعه پرستاری که شبانه روز در خدمت بیماران هستند از حضرت زینب الگو پذیرفته و خود نیز می‌توانند با خدمت بیشتر به بیماران برای زنان نیز الگو باشند.

عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: امروز کسانی نماد دیگری را به عنوان نماد بوشهر معرفی می‌کنند که این نوعی ظلم و توهین به مردم ولایتمدار و فرهنگ دوست استان ماست، چرا که امروز نماد اصلی و الگوی واقعی بوشهر شهدا و کسانی هستند که زندگی مان مدیون آنهاست، بزرگان دینی،علمی، پژوهشی ، شهدا و صبر و پایداری خانواده آنها که به تأسی از حضرت زینب (س) الگو پذیرفته‌اند نماد بوشهر است.

خدری در ادامه این جلسه رئیسعلی دلواری را به عنوان یکی از نمادهای اصلی مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی برشمرد و ادامه داد: رئیسعلی دلواری و سرداران بزرگی چون خالو حسین بردخونی و شهدای هشت سال دفاع مقدس چون سردارانی مثل مهدی و بیژن گرد و روحانیون مبارز و انقلابی چون آیت‌الله بلادی، آیت‌الله لاری، آیت‌الله مجتهد اهرمی، شیخ حسین چاهکوتاهی، آیت‌الله علی نقی دشتی و روحانیون مبارز و انقلابی همچون شیخ ابوتراب عاشوری و بزرگانی که در عرصه علم و فناوری و پژوهش دینی و اسلامی گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند می‌تواند الگو و چهره واقعی ماندگار استان ولایت‌پذیر و شهید پرور بوشهر باشد نه افرادی که متعلق به یک جریان و جناح خاص سیاسی باشند.

خدری افزود: امروز مردم ولایتمدار استان بوشهر همپای مردم ایران عزیز اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمانهای آن درخط امام و رهبری بوده و خواهند بود و هیچوقت به کسانی که در در بعضی از وقتها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، اجازه نخواهند داد که بعضی افراد مجهول الهویه از شعور بالای آنها سوءاستفاده کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نحوه انتخاب چهره ماندگار باید توسط افرادی توانمند و علمی که سابقه طولانی در پژوهش و علم دارند در کنار تعهد و تجربه بالا صورت پذیرد و این در توان مرجع ذی صلاحی چون بنیاد نخبگان استان است که آنها را شناسایی کند، البته اگر بنیاد هم سیاسی کاری کند کاری اشتباه است چون حق افرادی لایق‌تر در این زمینه ضایع خواهد شد، لذا شورای شهر بوشهر جایگاه انتخاب افراد برای چهره ماندگار ندارد زیرا انتخاب افراد مطالعه و زمینه علمی بالایی را می‌طلبد. بنابراین انتخاب آنها باید بر اساس معیار و ضوابط باشد نه براساس رأی اکثریت.

خدری در پایان به تشریح برنامه حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در سال جدید پرداخت و گفت:حزب موتلفه برخواسته از اندیشه‌های ناب امام و رهبری بوده و بر همه ما فرض است که این حزب ولایی و انقلابی را در جهت اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یاری کنیم و با وحدت و همدلی بین تمام گروه‌ها و احزاب اصولگرای دیگر زمینه را برای اعتلای ارزش‌های اسلامی خصوصا فرهنگ اصیل اسلامی بیش از گذشته فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول