اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش در گفت‌و‌گو با فارس:

تنیس‌بازان معلول قم در کیش به مصاف حریفان می‌روند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: تنیس‌بازان معلول قم در دور برگشت پیکارهای لیگ تنیس با ویلچر باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

تنیس‌بازان معلول قم در کیش به مصاف حریفان می‌روند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تنیس با ویلچر رشته‌ای است که در کنار والیبال نشسته، شنا، بسکتبال با ویلچر و چند رشته دیگر به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم در مسابقات لیگ کشور حضور دارد.

وی یادآور شد: ما در ورزش‌های جانبازان و معلولان قم ورزشکاران توانمند و مستعدی داریم و یکی از ورزش‌هایی که در سال‌های اخیر توانسته افتخارات و موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم کسب کند، رشته تنیس با ویلچر است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم در ادامه به برگزاری رقابت‌های مرحله برگشت لیگ باشگاه‌های تنیس با ویلچر کشور اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، این رقابت‌ها به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت مسابقات لیگ باشگاه‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور در سال 92، نمایندگان 9 استان در تلاش برای کسب عنوان‌های اول تا سوم و رفتن بر روی سکوهای برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و قم نیز در بین آن‌ها حضور دارد.

پیروزمنش یادآور شد: دیدارهای دور برگشت در حالی به میزبانی جزیره زیبای کیش به انجام می‌رسد که دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ باشگاه‌های تنیس با ویلچر شهریورماه سال‌ جاری به میزبانی باشگاه آپت تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های دور برگشت فصل جاری لیگ تنیس با ویلچر قهرمانی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور نمایندگان استان‌های چهارمحال و بختیاری، تهران، گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، سیستان و بلوچستان، زنجان و اردبیل حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم تصریح کرد: میزبانی این مرحله از مسابقات را تربیت بدنی شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش عهده‌دار شده و محل برگزاری مسابقات زمین‌های ‌هارد کورت در مجموعه المپیک این جزیره است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برای برگزاری این مسابقات عنوان کرد: ابتدا جلسه قرعه‌کشی مسابقات روز 16 اسفندماه برگزار می‌شود و پس از آن رقابت‌ها به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

پیروزمنش در پایان با بیان اینکه تیم قم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تنیس با ویلچر قم راهی این مسابقات شده است، اظهار کرد: رقابت‌های دور برگشت لیگ باشگاهی تنیس با ویلچر به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد تا تیم‌های برتر معرفی شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول