اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندوی قم:

2 داور قمی در تکواندوی انتخابی تیم ملی بانوان قضاوت می‏‌‏کنند

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: 2 نفر از بهترین داوران تکواندوی بانوان قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی بانوان قضاوت می‏‌‏کنند.

2 داور قمی در تکواندوی انتخابی تیم ملی بانوان قضاوت می‏‌‏کنند

فرشته کریمی‌مهر امروز در گفت‌و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در تکواندوی بانوان قم نیروهای توانمندی داریم که در تمام بخش‏‌‏ها شامل داوری، مربیگری، مبارزه و پومسه‌رو برای استان افتخار کسب کرده و موفقیت‌آمیز ظاهر شده‏‌‏اند.

وی افزود: تکواندوی قم در بخش بانوان با وجود محدودیت‏‌‏هایی که با آن مواجه هستیم و کاستی‏‌‏هایی که در بخش امکانات و فضای ورزشی مناسب برای بانوان تکواندوکار داریم توانسته رشد و گسترش خوبی داشته باشد و نیروهای مستعدی جذب کند.

کریمی‌مهر اضافه کرد: امسال داوران تکواندوی قم در بخش بانوان با اعتمادی که از سوی فدراسیون به داوران ما وجود دارد در لیگ‏‌‏های رده‏‌‏های سنی مختلف تکواندوی بانوان کشور قضاوت مسابقات را بر عهده داشته‏‌‏اند و اکنون نیز برای قضاوت در انتخابی تیم ملی برگزیده شده‏‌‏اند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به معرفی داوران قضاوت کننده در رقابت‏‌‏های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان، افزود: اسامی داوران منتخب برای قضاوت در رقابت‏‌‏های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان رده سنی بزرگسالان در حالی اعلام شد که از قم نیز فاطمه سادات محمودی و مریم یقینی حضور دارند.

وی یادآور شد: براساس برنامه‏‌‏ریزی فدراسیون تکواندو دیدارهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان در رده سنی بزرگسالان به منظور انتخاب برترین‏‌‏ها برای حضور در بازی‏‌‏های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در خانه تکواندو برگزار می‏‌‏شود.

کریمی‌مهر اضافه کرد: در این دوره از مسابقات مرجان نریمانی به عنوان سرناظر رقابت‏‌‏ها حضور دارد و کمیته داوران اسامی 18 داور حاضر در این رقابت‏‌‏ها را در حالی معرفی کرد که داوران قضاوت کننده از استان‏‌‏های تهران، سمنان، مازندران، اصفهان، البرز، قم، چهار محال و بختیاری و گیلان دعوت شده‏‌‏اند.

وی یادآور شد: فاطمه بابایی، فاطمه کیانی، نادیا عبادی و گلناز شریفی از تهران، راضیه آقاجان‌پور از سمنان، مریم کربلایی، فاطمه میردار و نسرین ساعدی از مازندران و شهره اسفندیاری و مهرناز استکی از اصفهان برای این منظور انتخاب شده‏‌‏اند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: افسانه معین‌شیرازی، زهرا خوانساری و سیده زهرا صمدیان از البرز، فاطمه سادات محمودی و مریم یقینی از قم، عهدیه افسانه از چهارمحال بختیاری به همراه رقیه مشفق و طیبه سادات مولایی از گیلان در این اردو حضور می‏‌‏یابند.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول