اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی استان قم خبر داد

انتخاب داوران تکواندوی قم برای قضاوت در لیگ پومسه کشور

دبیر هیئت تکواندوی استان قم از انتخاب داوران تکواندوی استان برای قضاوت در مسابقات لیگ پومسه باشگاه‏‌‏های کشور خبر داد.

انتخاب داوران تکواندوی قم برای قضاوت در لیگ پومسه کشور

هاشم آقایی امروز در گفت‏‌‏و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: معرفی داوران دیدارهای هفته هفتم و هشتم لیگ پومسه قهرمانی مردان باشگاه‏‌‏های کشور در حالی صورت گرفت که از قم نیز سه تن از بهترین داوران تکواندوی قم برای قضاوت در این پیکارها انتخاب شده‏‌‏اند.

وی با بیان اینکه داوران قضاوت کننده در رقابت‏‌‏های هفته‏‌‏های هفتم و هشتم از دور برگشت لیگ برتر و دسته یک پومسه آقایان کشور معرفی شده‏‌‏اند، ادامه داد: فدراسیون تکواندو کشور این رقابت‏‌‏ها را با عنوان جام ستارگان برگزار می‏‌‏کند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: دیدارهای هفته هفتم و هشتم از دور برگشت و مراسم اختتامیه هشتمین دوره رقابت‏‌‏های لیگ‏‌‏های دسته یک و برتر پومسه قهرمانی مردان کشور با عنوان جام ستارگان، در خانه تکواندوی تهران برگزار می‏‌‏شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات سیروس رضایی به عنوان سرناظر رقابت‏‌‏ها حضور دارد، خاطرنشان کرد: از بین داوران توانمند تکواندوی قم نیز عبدالله بینایی، عباس رفیعی و محبوب نصیروند برای قضاوت در این پیکارها انتخاب شده‏‌‏اند.

آقایی اضافه کرد: در حالی که کمیته داوران فدراسیون 31 داور را برای قضاوت در این رقابت‏‌‏ها انتخاب کرده است، این داوران از استان‏‌‏های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قم، گیلان، مازندران و همدان هستند.

وی با بیان اینکه داوران قمی امسال در لیگ‏‌‏های تمام رده‏‌‏های سنی تکواندوی کشور و در هر دو بخش مبارزه و پومسه قضاوت کرده‏‌‏اند، تصریح کرد: کمیته داوران به نمایندگان قم اعتماد دارد و داوران ما همواره جزو داوران برتر تکواندوی کشور بوده‏‌‏اند.

آقایی یادآور شد: بر این اساس مهدی کاشانیان، محمد محلوجی، بهرام صادقی، رحیم صفایی،‌ حمید اسدالهی،‌ علیاصغر ذوالفقاری، محمدرضا زین‌العابدینی و مرتضی افتخاری از تهران و مجتبی نظم‌ده و محمد نوذری از البرز رقابت مدعیان قهرمانی را قضاوت می‏‌‏کنند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: مرتضی استکی، سعید خانیان، مهیار مودبی، حمید دادنجانی،‌ سعید کروندی و آیت هاشمی از اصفهان، دانش دولتخواه از آذربایجان شرقی، سعید مجتهدی از اردبیل، داود قارداشخانی، ابوالفضل خدایی و شهرام اسدی از زنجان نیز دیگر قضاوت کننده‏‌‏ها به شمار می‏‌‏روند.

وی گفت: عبدالله بینایی، عباس رفیعی و محبوب نصیروند از قم، محمدعلی کارجویان از گیلان، علیرضا میرزائی، مجید تازیان، سیدحسن حسینی‌منفرد، فردین محمد علی‌نژاد و حسین اسماعیل‌پور از مازندران و قربان دلشاد از همدان هم برای این رقابت‏‌‏ها گزینش شده‏‌‏اند.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول