اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‏‌‏ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس قم برای بازی نیمه نهایی جام حذفی به تهران می‏‌‏رود

مدیر رسانه‏‌‏ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از برگزاری بازی این تیم با شهرداری تبریز در نیمه نهایی جام حذفی فوتسال به میزبانی تهران خبر داد.

ماهان تندیس قم برای بازی نیمه نهایی جام حذفی به تهران می‏‌‏رود

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‏‌‏و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برنامه‏‌‏ریزی برای برگزاری بازی‏‌‏های نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‏‌‏های کشور به میزبانی تهران، تصمیم نهایی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: دلیل این امر مشخص نیست اما ظاهرا کمیته فوتسال قصد دارد در روزهای پایانی سال کاملا عجولانه بازی‏‌‏های جام حذفی را تمام کند، به همین خاطر قرعه‏‌‏کشی برای تعیین تیم میزبان بازی‏‌‏های نیمه نهایی برگزار نشد.

مدیر رسانه‏‌‏ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: تیم ما در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور باید برابر شهرداری تبریز صف‏‌‏آرایی کند، دیداری که به یقین با تمام توان خود به دنبال کسب پیروزی در آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه نتیجه مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و نظام مهندسی کرمانشاه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حکم صعود نماینده قم به مرحله نیمه نهایی را امضاء کرد، حالا برای بازی با شهرداری تبریز در نیمه نهایی نخستین دوره این رقابت‌ها آماده هستیم.

عابدی یادآور شد: بازی‌های جام حذفی فوتسال در فاصله زمانی اندک با بازی‌های لیگ برتر در حال برگزاری است و ماهان تندیس قم که امسال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ندارد تمام تلاش خود را برای موفقیت در این رقابت‌ها به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: ماهان تندیس قم در جدال با تیم نظام مهندسی کرمانشاه در حضور تماشاگران خودی در حالی که از شانس بسیار زیادی برای دو رقمی کردن تعداد گل‌های خود برخوردار بود با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و به این مرحله رسید.

مدیر رسانه‏‌‏ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: تیم ما برای رسیدن به این مرحله به ترتیب از سد تیم‏‌‏های پرسپولیس بهزیستی تهران، شاهین کرمانشاه و نظام مهندسی کرمانشاه عبور کرده و انشاءالله مصمم به قهرمانی در این رقابت‏‌‏ها است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‏‌‏ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی‏‌‏های مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتسال، اظهار داشت: تهران میزبان رقابت‏‌‏های نیمه‌نهایی و نهایی نخستین دوره بازی‏‌‏های جام حذفی فوتسال شده است.

عابدی در پایان افزود: بر همین اساس دیدارهای نیمه‌نهایی بین دو تیم شهرداری تبریز با ماهان تندیس قم و میثاق تهران با تاسیسات دریایی روز دوشنبه 26 اسفند ماه در سالن شهرداری منطقه 11 تهران برگزار می‏‌‏شود و تیم‏‌‏هایی که به مرحله فینال راه پیدا کنند روز سه‏‌‏شنبه بیست و هفتم اسفند ماه در سالن هندبال تهران دیدار فینال برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول