اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی بسیج مستضعفان کشور:

بسیج در پاسداری از انقلاب تاکنون نقش‌های فوق‌العاده ارزشمندی ایفا کرده است‌

مسئول بازرسی بسیج مستضعفان کشور گفت: بسیج در پاسداری از انقلاب تاکنون نقش‌های فوق‌العاده ارزشمندی ایفا کرده است.

بسیج در پاسداری از انقلاب تاکنون نقش‌های فوق‌العاده ارزشمندی ایفا کرده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نعمان غلامی صبح امروز در نخستین جشنواره برترین‎های شجره طیبه صالحین در مجتمع شهید عالی زاهدان، اظهار داشت: پاسداری از انقلابی که ما امروز وارث آن هستیم به نقش و عملکرد ما در قسمت‎های مختلف گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در پاسداری از انقلاب تاکنون نقش‌های فوق العاده ارزشمندی ایفا کرده است افزود: موفقیت در دفاع مقدس و مقاطع بعد از آن مرهون و مدیون جایگاه ولایت است.

سردار غلامی بیان داشت: تشکل بسیج باید برای حقیقت انقلاب اسلامی با گام های بلند و متناسب با تهدیداتی که هروز تغییر می کند خود را آماده و به روز کند و وظیفه خطیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب را مهیا سازد.

مسئول بازرسی بسیج مستضعفان کشور گفت: در زمان کنونی که دشمن با همه ابزارهای خود ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته است امثال عالیها در این جا گرد هم هستند و راه آنها را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج مقوله ای است که تفکر عالی‌ها را پرورش می دهد اضافه کرد: این تفکر مانع توسعه طلبی دشمنان انقلاب می‌شود.

سردار غلامی با تاکید بر اینکه تفکر  بسیجی و روند تربیتی شجره طیبه صالحین، بسیج  را به یک گستره جدیدی از پاسداری از نظام مقدس اسلامی سوق داده است خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین امروز همان رسته ها، گردانهای رزمی و خط شکن دشمن در 8 سال دفاع مقدس است که شب‌های عملیات پیشانی بسته و با عشق به قلب دشمن وارد می شدند.

این مسئول تاکید کرد: در شجره طیبه صالحین به کادرسازی و تربیت نسل جوان و جامعه امروز پرداخته می شود و در تمام این لحظات که حلقه های صالحین در کنار هم هستند افکار شهدا و احکام قران  اسلام تعمیق و توسعه داده می شود تا خطر توطئه دشمن به عقب کشانده شود.

وی  خدمت رسانی حلقه های طیبه صالحین را مقدس ترین جهاد خواند و گفت: کشورهای اسلامی مسلمان به نام اسلام جنایاتی را مرتکب می شوند که حتی در مکتب‌های دست‌ساز بشری هم نمی‌گنجد و فقط برای بدنام کردن نام اسلام است و ما باید در گام های تربیتی خود این تهدیدات را شناسایی و با آنها مقابله کنیم.

انتهای پیام/75004/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول