اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

6 دانش‌آموز شاهرودی در لیگ علمی بسیج مقام برتر استانی را کسب کردند

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود گفت: 6 دانش‌آموز شاهرودی در لیگ علمی بسیج مقام برتر استانی را کسب کردند.

6 دانش‌آموز شاهرودی در لیگ علمی بسیج مقام برتر استانی را کسب کردند

علی شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری و توجه به نخبگان و شتاب بخشیدن به حرکت علمی در کشور، مسابقه علمی «امیدان» طراحی و اجرایی شد.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود ادامه داد: این مسابقه با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبه‌رو شد و در شاهرود قریب به یک هزار و 200 نفر و در سطح کشور بیش از 250 هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کردند.

شیرزاد تصریح کرد: مسابقه از سطح علمی بالایی برخوردار بود و وضع دانش‌آموزان در هفت سطح مشخص و در قالب کارنامه تحلیلی به آنان اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به پاس استقبال بی‌نظیر از این برنامه و قدردانی از امیدان انقلاب اسلامی، نفرات برتر در سه سطح کشوری استانی و شهرستانی مشخص شدند و شاهرود در سطح استان سمنان، شش رتبه برتر کسب کرد.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان کرد: امیرحسین رحیمی از دبستان نبوت در پایه چهارم ابتدایی در سطح کشور رتبه 74 را کسب کرد و در استان اول شد که بهترین نتیجه شرکت‌کنندگان استان سمنان در مسابقه علمی امیدان است.

شیرزاد افزود: قاسم‌پور، عرشیا، شفقی، امیرمهدی و دباغی‌پور نیز با کسب وضعیت بسیار عالی به عنوان برترین در استان سمنان انتخاب و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت کردند و 47 دانش‌آموز دختر و پسر نیز در مرحله شهرستانی با اهدای هدایایی تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به مسابقه فرهنگی پیامکی گفت: علاوه بر مسابقه علمی، یک مسابقه فرهنگی پیامکی اجرا شد که دانش‌آموزان با هم‌فکری خانواده‌ها به سئوالات این مسابقه از طریق سامانه پاسخ دادند.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان کرد: در این مسابقه نیز دانش‌آموزان شهرستان شاهرود چهار کارت هدیه و 10 بسته فرهنگی نوشته‌افزار برنده شدند و در مرحله شهرستانی نیز از 47 دانش‌آموزان دختر و پسر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول