اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

کاهش زمان سوختگیری در جایگاه‌های سوخت شاهین‌دژ

فرماندار شاهین‌دژ گفت: زمان سوختگیری از 150 به 15 دقیقه رسیده است که با بهره‌برداری از جایگا‌ه‌های جدید این زمان کوتاه‌تر نیز خواهد شد.

کاهش زمان سوختگیری در جایگاه‌های سوخت شاهین‌دژ

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد چهار جایگاه سی‌.ان‌.جی در شهرستان شاهین‌دژ فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به سابقه فعالیت شرکت گاز شهرستان شاهین‌دژ، تلاش برای احداث و بهره‌برداری از جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده در این استان چشمگیر بوده است.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: در دو سال گذشته تاکنون یک جایگاه دو منظوره و سه جایگاه تک منظوره در نقاط مختلف شهرستان شاهین‌دژ دایر شده است که گازرسانی بیش از یک هزار خودرو گازسوز را انجام می‌دهند.

بهروز به افزایش شمار این جایگاه‌ها در شهرستان شاهین‌دژ اشاره کرد و گفت: بهر‌‌ه‌برداری از یک جایگاه تک منظوره در سال آینده در محور تکاب به شاهین‌دژ انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش خودروهای گازسوز در شهرستان و همچنین ارائه خدمات به خودروهای گازسوز عبوری دو جایگاه تک منظوره در محور میاندوآب شاهین‌دژ احداث شده است.

بهروز با اشاره به واگذاری بخشی از امور احداث جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده به شرکت‌های گاز شهرستانی از ابتدای سال گذشته، خاطرنشان کرد: این شرکت با برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط در زمینه نظارت بر احداث و بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌.ان.‌جی همچنین نصب و انشعاب و تجهیزات جایگاه برای گروه‌های مهندسی و بهره‌برداری گام‌های موثری برداشته است.

وی درباره زمان سوختگیری خودروها، گفت: زمان سوختگیری از 150 به 15 دقیقه رسیده است که با بهره‌برداری از جایگا‌ه‌های جدید این زمان کوتاه‌تر نیز خواهد شد که این نیز حرکتی در راستای اجرای هر چه بیشتر تکریم ارباب رجوع است.

فرماندار شاهین‌دژ با تاکید بر شتاب‌دهی در احداث جایگاه‌های عرضه سی‌.ان‌.جی در این شهرستان، طولانی بودن زمان استعلام از سازمان‌های مربوطه برای مشارکت بخش خصوصی در انجام تعهدهای خود و همچنین وابستگی به برخی اجناس خارجی و محدود بودن پیمانکاران نصب‌کننده تجهیزات را از جمله موانع پیش‌ رو در احداث اینگونه جایگاه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/61007/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول