اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تمرین پرسپولیس در ساری

رضا حقیقی مصدوم شد

در تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ساری رضا حقیقی مصدوم شد و از کنار زمین نظاره‌گر تمرین دیگر هم بازی‌های تیمش بود.

رضا حقیقی مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بازیکنان پرسپولیس تهران که در سومین روز سفرشان به مازندران در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری زیر نظر علی دایی به تمرین پرداختند، با مصدومیت یکی از بازیکنان‌شان مواجه شدند.

رضا حقیقی هافبک سرخپوشان که از قبل با مصدومیت مواجه بود عصر امروز دوباره مصدوم شد و در 20 دقیقه پایانی تمرین را با دستور علی دایی ترک کرد.

پزشک تیم پرسپولیس پس از مصدومیت حقیقی به مداوای وی پرداخت و حقیقی پس از مداوای جزیی در کنار زمین نظاره‌گر تمرین دیگر هم بازی‌های تیمش بود.

به گزارش فارس، در تمرین عصر امروز سرخپوشان در ساری نیلسون، امیر عابدزاده، رضا محمدی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، میثم حسینی، محمدرضا خلعتبری، قاسم دهنوی، پیام صادقیان، رضا حقیقی، میلاد کمندانی، رضا نورمحمدی، محمد نوری، حمید علی عسگر و حسین ماهینی با مربیگری علی دایی، محمد دایی، جواد منافی، حسین فروزانی و بهزاد غلامپور حضور داشتند.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول