اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ماشین‌سازی تبریز:

تساوی برای هر 2 تیم عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل صنعت ساری گفت: تساوی در این بازی برای هر دو تیم عادلانه بود.

تساوی برای هر 2 تیم عادلانه بود

یونس باهنر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری افزود: دو تیم بازی قابل قبولی را در زمین مسابقه ارائه دادند که در نهایت با تقسیم امتیاز همراه بود.

وی با اشاره به ارائه بازی خوب و منطقی از سوی بازیکنانش تصریح کرد: در بازی مقابل صنعت ساری برای پیروزی وارد زمین شدیم که یک امتیاز بازی نیز برای ما اهمیت داشت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به آمادگی بازیکنانش در برابر حریف تصریح کرد: بازیکنانم برای حضور در نیم فصل دوم تمرینات خوبی را انجام دادند تا سهمیه تیم در لیگ حفظ شود.

باهنر گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه نخست بازیکنان میزبان بهتر از ما بودند ولی در نیمه دوم تیم ما برتر میدان بود.

وی در پایان درباره تیم صنعت ساری افزود: صنعت ساری از تیم‌های خوب لیگ فوتبال کشور است که بازیکنان جوان و خوبی در اختیار دارد که تا هفته‌های گذشته از مدعیان اصلی صعود بود.

به گزارش فارس، تیم ماشین‌سازی تبریز از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل میزبان خود صنعت ساری به تساوی یک بر یک رسید.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول