اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود:

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی سال آینده ارتقای کمی و کیفی پیدا می‌کند

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود از ارتقای کمی و کیفی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در سال آینده خبر داد.

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی سال آینده ارتقای کمی و کیفی پیدا می‌کند

سیدمصطفی موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: در روزهای اخیر، جلسات آسیب‏شناسی و ارائه راهکارهای اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای جهادی در سال 93 سلسله جلساتی با حضور مسئول اردوهای جهادی دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود برگزار و مشکلات و موانع این طرح بررسی شد.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود تصریح کرد: در این جلسات، در خصوص اجرای بهتر و تأثیرگذارتر این اردوها و همچنین راهکارهای عملی با حضور مسئولان بسیج دانشجویی استان سمنان در بسیج دانشجویی شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

موسوی با بیان اینکه تلاش داریم اردوهای جهادی سال 93 با برنامه‏ریزی بهتری انجام شود، بیان کرد: استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی بسیار بالاست و این نشان می‏دهد که این اردوها چقدر در خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان مؤثر بوده و خود تبلیغاتی برای حضور بیشتر دانشجویان است.

وی اظهار کرد: در سال 93 امیدواریم بتوانیم برنامه‏های بیشتر و اثرگذارتری را در اردوهای جهادی برای مردم مناطق محروم به خصوص قشر نوجوان و جوان این مناطق در مباحث فرهنگی و علمی داشته باشیم.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود تأکید کرد: اردوهای جهادی فرهنگ خودسازی را بین شرکت کنندگان سبب می‏شود و این باعث می‏شود تا دانشجو در کنار تحصیل علم و دانش بر معرفت، بصیرت و بینش فردی خود برای حضور در اجتماع بیفزاید.

موسوی افزود: در سال آینده با برنامه‏ریزی بهتری نسبت به امسال برنامه‏های بیشتری در بحث خدمت‏رسانی به مناطق محروم و همچنین کیفیت‌بخشی به این اردوها در دستور کار است.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول