اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش متخصصان استان سمنان

نشتی خط نمونه‌گیری فرآورده‌های نفتی در شمال‌شرق کشور رفع شد

مسئول مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق کشور گفت: با توجه به بروز نشتی در خط نمونه‌گیری مرکز تاسیسات مشهد، نیروهای متخصص مکانیک این شرکت موفق به رفع نشتی این خط شدند.

نشتی خط نمونه‌گیری فرآورده‌های نفتی در شمال‌شرق کشور رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق کشور، غلامرضا عجمی افزود: رفع این نشتی احتیاج به توقف خط داشت که هم‌زمان با نرسیدن فرآورده و ارسال پیک هوشمند، کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از فرصت استفاده و نشتی این خط را رفع کردند.

وی با اشاره به رفع نشتی‌های متعدد در این مرکز انتقال و تاسیسات خاطر نشان کرد: توربین، فیلتر خط اصلی، پمپ تزریق مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر از جمله مواردی بود که نیاز به رفع نشت داشت که این کار نیز توسط نیروهای متخصص مکانیک شرکت انجام شد.

مسئول مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق کشور از در دست تعمیر بودن دو شیر مراکز انتقال فرآورده‌های نفتی این منطقه خبر داد و بیان کرد: این شیرها از لحاظ ساختاری متنوع هستند که بعد از تعمیرات، آزمایش و تست به مراکز اصلی منتقل و نصب می‌شوند.

عجمی آموزش نیروی انسانی در بحث مکانیک را برای جلوگیری از هرگونه سوانح در خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: کسب دانش و معلومات در دوره‌های آموزشی باعث ارتقای روحیه و معلومات فنی نیروی متخصص می‌شود.

انتهای پیام/74003/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول