اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

شانس صعود داریم/افشین، بدرلو، پریرا و جعفری غایبان بزرگ بازی فردا مقابل الفتح

سرمربی فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند شانس صعود به مرحله بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارند، ما نیز شانس صعود را داریم تنها فرق تیم ما باسایر تیم‌ها باتجربه بودن تیم بنیادکار ازبکستان است.

شانس صعود داریم/افشین، بدرلو، پریرا و جعفری غایبان بزرگ بازی فردا مقابل الفتح

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی تمیش با فولاد خوزستان که در عصر امروز در سالن جلسات هتل پارس برگزار شد اظهار کرد: دیدار فردا برابر الفتح عربستان یک دیدار خانگی است و در دیدارهای خانگی فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و به دنبال آن هستیم. 

وی ادامه داد: آن چه در تفکر من و بازیکنانم است فقط کسب پیروزی است که امیدوارم این شایستگی را مردم و هواداران فردا تماشا کنند. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: حریف را دست کم نمی‌گیریم به دلیل آن که هر تیمی به این مرحله رسیده است؛ شایستگی های لازم را داشته است، این تیم  فردا به نمایندگی از عربستان به مصاف ما خواهد آمد و می‌خواهند از فوتبال کشورش دفاع کند.

وی در ادامه به وضعیت افشین اشاره و عنوان کرد: این بازیکن به دلیل مصدومیتی که دارد فردا بازی نخواهد کرد ولی فولاد به غیر از افشین نمی‌تواند از بدرلو، پریرا و جعفری به دلیل مصدومیتی که دارند استفاده کند ولی نگران نیستیم به خاطر آن که به سایر بازیکنان اعتماد دارم و می دانم آن ها می توانند جای خالی چهار بازیکن غایب مان را پر کنند به دلیل آن که ما یک تیم هستیم و متکی به شخص نیستیم. 

فرکی در پایان با در خواست از هواداران برای حضور در ورزشگاه  و حمایت از فولاد در  دیدار این تیم برابر الفتح عربستان بیان کرد: فوتبال بدون تماشاگران لذتی ندارد حضور تماشاگران برای بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کند، امیدوارم با آمدن هواداران در ورزشگاه بتوانیم با پیروزی برابر الفتح آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/72019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول