اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد تهران:

خلأهای موجود در حوزه مطبوعات پر شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: خلأهای موجود در حوزه مطبوعات در برهه کنونی باید با اجرای برنامه‌های ویژه پر شود.

خلأهای موجود در حوزه مطبوعات پر شود

برزین ضرغامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه تلاش کردیم تا در حوزه‌های فرهنگی و هنری با همکاری سازمان‌های غیردولتی و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر فعالیت‌های مختلفی را طراحی کنیم، بیان داشت: در نهایت با مشارکت خود نهادهای فرهنگی غیردولتی توانستیم برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری و فرمایشات ایشان در خصوص فرهنگ و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی با صدور بیانیه، به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: همه امکانات باید در اجرای منویات رهبری به کار گرفته و فضای مورد نظر ایشان تبیین شود.

ضرغامی با بیان اینکه مکلف هستیم تا فرمایشات معظم‌له را در همه حوزه‌ها به اجرا درآوریم، افزود: باید سعی کنیم تا به فضاهای اعتقادی، فرهنگی، هنر اصیل و دینی در تمام برنامه‌ها توجه داشته باشیم.

وی از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و خانه هنرمندان در مساجد خبر داد و گفت: در این دوره به دنبال این هستیم که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد محل جذب جوانان شود و بتوانیم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در مساجد برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص ضرورت حمایت از اصحاب رسانه بیان داشت: یکی از فرصت‌های خوبی که در این دولت اتفاق افتاده و اصحاب رسانه به خوبی می‌توانند از آن استفاده کنند، حضور حسین انتظامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی به سابقه اجرایی و مطبوعاتی انتظامی اشاره کرد و گفت: وی به این حوزه اشراف خوبی دارد.

ضرغامی افزود: قطعا برنامه‌هایی که انتظامی در وزارت ارشاد دارد، خلأهایی که در حوزه مطبوعات وجود دارد و نیاز به پر کردن آنها احساس می‌شود، را با توجه به امکانات و محدودیت‌ها عملیاتی می‌سازد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول