اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین زهرا خبر داد

آغاز اعزام‌های نوروزی راهیان نور بویین زهرا

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا از آغاز اعزام‌های نوروزی راهیان نور این شهرستان خبر داد.

آغاز اعزام‌های نوروزی راهیان نور بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حسین رجبی عصر امروز در جلسه راهیان نور این شهرستان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور جوانان را در برابر تهدیدات نرم دشمن بیمه می‌کند، اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمن نفوذ در قلب‌ها با استفاده از ابزارهای گوناگون و شگردهای متفاوت است و ملت ایران باید بتواند با استفاده از ابزارهای خود مانع از موفقیت دشمن شوند.

وی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری از تعبیر شبیخون فرهنگی برای تهدید جنگ نرم استفاده کردند و نگرانی خود را در این زمینه ابراز داشتند و هم‌اکنون این جامعه اسلامی و فرهنگی ایران است که باید این نگرانی را برطرف کند و اردوهای راهیان نور یکی از پرثمرترین کارهای فرهنگی در برابر شبیخون فرهنگی است.

رجبی، بصیرت و ایستادگی را دو راهکار مهم برای حفظ روحیه استکبارستیزی و مقابله با دشمن دانست و اضافه کرد: اگر امروز ایران اسلامی در برابر قدرت‌های جهانی سربلند است به برکت وجود همین بصیرت و ایستادگی ملت است.

رجبی یادآور شد: امروز باید بصیرت و ایستادگی که از ویژگی‌های بارز شهداست را به جوانان نشان داد که یکی از اهداف بزرگ اردوهای راهیان نور نیز همین است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا، با تأکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در مقابل حمله دشمن ایستادگی کردند عنوان کرد: امروز هم که دشمن به فرهنگ ایران اسلامی حمله کرده است، جوانان باید با بصیرت در مقابل دشمن ایستادگی کنند و پیوند ناگسستنی خود را با شهدا به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول