اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهدا

طرح کاشت نهال در حاشیه امامزادگان و بقاع متبرکه سمنان اجرایی شد

طرح کاشت نهال به یاد شهدا در حاشیه امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان هم‌زمان با هفته منابع طبیعی اجرایی شد.

طرح کاشت نهال در حاشیه امامزادگان و بقاع متبرکه سمنان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز در راستای اجرای برنامه‌های مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی این استان، طرح کاشت نهال به یاد شهدا در حاشیه امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اجرایی شد.

در این مراسم که به صورت نمادین در امامزاده علی ابن اشرف (ع) سمنان برگزار شد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، معاون فرهنگی و اجتماعی این اداره کل، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه استان سمنان به همراه مدیرکل و معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان و مدیر روابط عمومی اداره کل استان حضور داشتند.

در این آیین نمادین، مدیران حاضر در مراسم به همراه شماری از روحانیان و دست‌اندرکاران اداره امامزاده علی ابن اشرف (ع) سمنان، چند اصله نهال مثمر زیتون کاشته و آبیاری شد.

‌مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان در این مراسم بر لزوم توسعه فضای سبز در حاشیه امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان در راستای ایجاد فضایی باطراوت و شاداب در این اماکن مقدس تاکید کردند.

مسئولان حاضر در مراسم همچنین بر لزوم نگهداری مطلوب نهال‌های کاشته شده در راستای اجرای این طرح تاکید کردند و خواستار توجه بیشتر به امور مرتبط با فضای سبز و درختان در استان کویری سمنان شدند.

مدیران حاضر در این مراسم، پس از نشاندن نهال‌ها در محوطه بیرونی امامزاده علی ابن اشرف (ع) سمنان، به زیارت آستان مقدس این امامزاده واجب‌التعظیم پرداختند.

‌مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان به همراه مسئولان دیگر دو اداره کل در ادامه این مراسم با زیارت مزار شهدای مدفون در این امامزاده، در نشست مشترکی مسائل مرتبط با این حوزه را بررسی کردند.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول