اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان قزوین خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته سلامت در قزوین

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین از اجرای 50 عنوان برنامه در هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین ماه خبر داد.

برگزاری برنامه‌های هفته سلامت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مراد سیاهگالی عصر امروز در جلسه هماهنگی هفته سلامت که در محل بهداری پاکروان برگزار شد با تاکید بر اینکه هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: بالغ بر 50 عنوان برنامه محوری و مهم در این هفته با مشارکت سازمان‌های اقشاری بسیج و معاونت‌های سپاه استان برگزار می‌شود.

وی گفت: اجرای صبحگاه مشترک نظامی با موضوع بهداشت و درمان، پیاده‌روی هفته سلامت، تجلیل از پیشکسوتان بهداری و خانواده‌های شهدای بهداری، ارائه خدمات رایگان به مردم و بسیجیان، بازرسی از مقرهای سپاه و بسیج در راستای تحقق اهداف بهداشتی سپاه، اهدای خون، مسابقات ورزشی و... از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

عباس برزگر معاون اجرایی سپاه استان نیز با اشاره به اهمیت هفته سلامت و نقش سلامت فردی و جمعی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: هرچه یک نیرو از جهت سلامت روحی و جسمانی در سطح خوبی باشد ماموریت‌های سازمان نیز با قدرت و کیفیت بهتری انجام می‌شود و این مهم باید در هفته سلامت به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام/2667/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول