اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی البرز خبر داد

کشف بیش از 2 میلیون عدد مواد محترقه در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 2 میلیون عدد مواد محترقه و 18 تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در این استان خبر داد.

کشف بیش از 2 میلیون عدد مواد محترقه در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، احمدعلی گودرزی گفت: در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث چهارشنبه آخر سال با کنترل بازار به ویژه اصناف مرتبط با تهیه مواد اولیه ساخت مواد محترقه مأموران موفق شدند تعداد 2 میلیون مواد محترقه و 18 تن مواد اولیه ساخت این مواد را کشف و جمع‌آوری کنند.

وی ادامه داد: در این راستا 116 نفر توزیع کننده مواد محترقه در استان البرز دستگیر و پنج واحد فروش این مواد پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: پلیس استان البرز همچون سال‌های گذشته با خط قرمزهایی مانند ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ایجاد راهبندان در خیابان‌ها، افروختن آتش در خیابان‌های اصلی، معابر عمومی و ... برخورد قانونی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که افراد فرصت‌طلب و سودجو در چهارشنبه آخر سال امنیت و نظم جامعه را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی در شادی مردم مشارکت دارد و موظف است امنیت مطلوب را برای شهروندان برقرار نماید و افرادی که بخواهند در این زمینه اخلال ایجاد کنند دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/2302/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول