اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ‌آستارا خبر داد

برگزاری همایش پسماند در آستارا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ‌آستارا از برگزاری همایش و کلاس آموزش کارگروه پسماند در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پسماند در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، شهروز قلی‌نژاد عصر امروز در نشست محیط زیست این شهرستان همایش اظهار کرد: همایش و کلاش آموزش کارگروه پسماند فردا در آستارا برگزار می‌شود و در این جلسه دهیاران بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: استادان این کلاس‌ها آخرین جلسه پسماندها در همایش کارشناسان اداره کل محیط زیست گیلان هستند که به آموزش دهیاران در زمینه پسماند می‌پردازند.

به گفته این مسئول آموزش در زمینه برنامه‌ریزی برای آشنایی با پسماند و نحوه مدیریت آن است.

وی زمانبندی برای پاکسازی حاشیه تالاب‌های استیل و آق، ساحل آستارا، حیات‌وحش و بخش لوندویل و گردنه حیران را از جمله موارد مذکور عنوان کرد.

به گفته قلی‌نژاد جلسه‌ای روز گذشته با حضور کارگروه پسماند شهرستان به ریاست اداره حفاظت محیط زیست برگزار شد که در آن موضوع کارگاه‌های «سبزی پاک‌کنی» و دسته‌بندی میوه‌ها و نحوه مدیریت تفکیک زباله‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره پاکسازی معابر، ورودی و خروجی شهرها و روستاها به‌ویژه سواحل دریا در تعطیلات نوروزی تصمیم‌گیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: خانم ابتکار به دلیل حجم کاری نتوانست در همایش تالاب آق حضور یابد و قول داد در هفته پاک سفری به آستارا داشته باشد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره محیط زیست آستارا و پشتیبانی نماینده و فرماندار و حمایت‌های رئیس دادگستری و دادستان و نیروی انتظامی و بسیج آستارا احیای تالاب بین‌المللی آق تکمیل شده است.

به گفته قلی‌نژاد؛ تالاب آق و استیل برای بازدید عموم در تعطیلات نوروزی آماده است.

انتهای پیام/2300/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول